kada clanica kupuje predmet opisan tacno kako i jeste i trazite joj adresu za slanje, jer je naznaceno da je u drugom gradu, a onda ispada da je u istom i vi predlozite da preuzme licno...konacno se nadjete uvece na pola puta, jer zelite maksimalno da ispostujete neciji novac, ceo dan se cimajuci s njom, jer pomera vreme..i onda ona konstatuje da je tacno ono sto ste stavili u opis i kaze da ne bi kupila, bez izvinjenja oko cimanja vas i pride deteta koje ste vukli sa sobom (a ona je to znala i nije je bilo briga, jer je i ona bila na poslu do popodne, pa ste umesto u dogovoreno vreme, isli uvece u 21h vukljajuci punu kesu obuce pola dana, da bi se ona odmorila)? Pritom predmet nema feler, isti je kao na slikama i poneli ste joj poklon realno vredniji od tog predmeta (jos jedan par kozne kvalitetne obuce). Na vas komentar da je prvobitno trazila da se posalje post ekspresom, kaze da bi ga vratila po cenu negativne ocene!!! Pri tom je konverzacija otezana, nista nije dodatno pitala da potvrdim vec napisano i nije nagovestila da zeli da pogleda ili proba. Prosto receno- mutavo. U naslovu predmeta stoji Beneton sandale, dobijene su u razmeni i tada slikane na kutiji sa istim brendom, izgledaju kvalitetno i udobne su, a moja konstatacija u opisu je da na njima nema logo tog brenda i uslikane su svuda. Ona je odustala, jer logo kog nema, nije videla- nije se naprasno pojavio. Inteligencija se ne dovodi u pitanje. Ima jedan utisak i sumnjam da otvara nov profil kad dobije negativne zbog tog njenog komentara. Znaci- naruci predmet kome u naslovu stoji Levis, a u opisu da verovatno nije original s uslikanim dugmicima i onda hoce da ga vrati, jer se uverila da se logo nije sam od sebe pojavio. Kako nije doslo do saradnje, ne bi trebalo da ostavim negativan utisak, ali je vrlo negativno iskustvo. I zbog takvih posle vecina bude neljubazna prema korektnim clanicama i prestane da izlazi u susret.
kada clanica kupuje predmet opisan tacno kako i jeste i trazite joj adresu za slanje, jer je naznaceno da je u drugom gradu, a onda ispada da je u istom i vi predlozite da preuzme licno...konacno se nadjete uvece na pola puta, jer zelite maksimalno da ispostujete neciji novac, ceo dan se cimajuci s njom, jer pomera vreme..i onda ona konstatuje da je tacno ono sto ste stavili u opis i kaze da ne bi kupila, bez izvinjenja oko cimanja vas i pride deteta koje ste vukli sa sobom (a ona je to znala i nije je bilo briga, jer je i ona bila na poslu do popodne, pa ste umesto u dogovoreno vreme, isli uvece u 21h vukljajuci punu kesu obuce pola dana, da bi se ona odmorila)? Pritom predmet nema feler, isti je kao na slikama i poneli ste joj poklon realno vredniji od tog predmeta (jos jedan par kozne kvalitetne obuce). Na vas komentar da je prvobitno trazila da se posalje post ekspresom, kaze da bi ga vratila po cenu negativne ocene!!! Pri tom je konverzacija otezana, nista nije dodatno pitala da potvrdim vec napisano i nije nagovestila da zeli da pogleda ili proba. Prosto receno- mutavo. U naslovu predmeta stoji Beneton sandale, dobijene su u razmeni i tada slikane na kutiji sa istim brendom, izgledaju kvalitetno i udobne su, a moja konstatacija u opisu je da na njima nema logo tog brenda i uslikane su svuda. Ona je odustala, jer logo kog nema, nije videla- nije se naprasno pojavio. Inteligencija se ne dovodi u pitanje. Ima jedan utisak i sumnjam da otvara nov profil kad dobije negativne zbog tog njenog komentara. Znaci- naruci predmet kome u naslovu stoji Levis, a u opisu da verovatno nije original s uslikanim dugmicima i onda hoce da ga vrati, jer se uverila da se logo nije sam od sebe pojavio. Kako nije doslo do saradnje, ne bi trebalo da ostavim negativan utisak, ali je vrlo negativno iskustvo. I zbog takvih posle vecina bude neljubazna prema korektnim clanicama i prestane da izlazi u susret.