@ Nikolina 574
"Koga zmija ujede i guštera se plaši" - stara, dobra... Ja podržavam uplatu pre slanja, jer i lično tako radim pri kupovini. Smatram da je sigurnije, a i manji su troškovi dostave. To da nekoga mrzi da stoji u redu je sasvim normalno... nisam sigurna da poznajem nekoga ko voli da čeka po redovima... 😱 Bankarske aplikacije su nam olašale život po tom pitanju, pa ko plaća račune, kupuje ili prodaje, barem 300 dinara baci mesečno da razne provizije, a za te parice ima održavanje računa, razne pogodnosti i brza plaćanja bez čekanja u redovima i to bez provizije (pričam o svom iskustvu u banci Intesa). Svako normalan i ko poštuje tudje i svoje vreme, neće poručivati nešto što nema nameru da preuzme, ali nažalost, nismo svi/sve takvi/e. Imala sam i ja situacije da mi se vrati posiljka, da platim duplu postarinu... evo trenutno je u toku "zavlacenje" koje traje vec dve nedelje, tipa: "ovog momenta idem da uplatim, mozete da posaljete", pa nikome nista.. nije uplatila niti sam poslala.. "uzimam 2 komplet trenerke i 2 majice.. pa ipak samo dve majice.. da budu rezervisane" napise i adresu svoju.. prodje 15 dana i tajac.. a onda kada zbog takvih situacija, npr neko odluci da ne daje rezervacije, drugi ce se ljutiti.. nije lako sa ljudima 😊
Drage moje koje niste imale losih iskustava, zelim vam da tako i ostane, a razumem ja da ne razumete vi nas koje jesmo 😄 i sve smo nekada bile "nove i neupucene", ali vreme i iskustvo nose svoje čari...pa se setite i toga kada neko ima svoje "pravilo", jer iza toga verovatno postoji dobar razlog..
Ja vam od srca želim lagane, uspešne saradnje 🍀❣️
@ Nikolina 574
"Koga zmija ujede i guštera se plaši" - stara, dobra... Ja podržavam uplatu pre slanja, jer i lično tako radim pri kupovini. Smatram da je sigurnije, a i manji su troškovi dostave. To da nekoga mrzi da stoji u redu je sasvim normalno... nisam sigurna da poznajem nekoga ko voli da čeka po redovima... 😱 Bankarske aplikacije su nam olašale život po tom pitanju, pa ko plaća račune, kupuje ili prodaje, barem 300 dinara baci mesečno da razne provizije, a za te parice ima održavanje računa, razne pogodnosti i brza plaćanja bez čekanja u redovima i to bez provizije (pričam o svom iskustvu u banci Intesa). Svako normalan i ko poštuje tudje i svoje vreme, neće poručivati nešto što nema nameru da preuzme, ali nažalost, nismo svi/sve takvi/e. Imala sam i ja situacije da mi se vrati posiljka, da platim duplu postarinu... evo trenutno je u toku "zavlacenje" koje traje vec dve nedelje, tipa: "ovog momenta idem da uplatim, mozete da posaljete", pa nikome nista.. nije uplatila niti sam poslala.. "uzimam 2 komplet trenerke i 2 majice.. pa ipak samo dve majice.. da budu rezervisane" napise i adresu svoju.. prodje 15 dana i tajac.. a onda kada zbog takvih situacija, npr neko odluci da ne daje rezervacije, drugi ce se ljutiti.. nije lako sa ljudima 😊
Drage moje koje niste imale losih iskustava, zelim vam da tako i ostane, a razumem ja da ne razumete vi nas koje jesmo 😄 i sve smo nekada bile "nove i neupucene", ali vreme i iskustvo nose svoje čari...pa se setite i toga kada neko ima svoje "pravilo", jer iza toga verovatno postoji dobar razlog..
Ja vam od srca želim lagane, uspešne saradnje 🍀❣️