Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

Klubovi, sastanci istomišljenika /

Da li previše očekujem?

Upravo sam kontaktirala jednu od najpoznatijih onlajn prodavnica zdrave hrane i kozmetike jer mi kasni paket. Poručen u ponedeljak u 9:15 i, po onome što im na sajtu piše u Načinima isporuke, trebalo bi da ga isporuče istog dana. U ranim popodnevnim časovima stigne poziv - nisu obradili pošiljku na vreme, poslaće mi sutra (utorak), stiže u sredu. Ok, dešava se, a kao za inat, baš mi je nešto hitan. No, šta je - tu je. Međutim, paket ne stigne ni u sredu. Danas odlučim da ih kontaktiram, da vidim o čemu se radi. Odaberem kontakt putem Fejsbuka, vidim da su tu priličnu ažurni. Seen-uju poruku odmah, posle 10ak minuta stiže odgovor da su svi paketi od utorka predati na slanje u sredu, da neće biti isporučeni danas (praznik), već...ko zna kad. Izostalo je jedno malo, a preko potrebno - izvinite. Krene pritisak lagano nagore, podsetim gospođu/gospodina da sam ja, uredno, paket poručila u ponedeljak, u predviđeno vreme za slanje istog dana, a da je to što mi nije poslat ni u utorak kako mi je potvrđeno telefonski nego tek u sredu, kršenje ugovora i dovođenje kupca u zabludu. Napomenem da je kupce kojima paket kasni trebalo barem obavestiti o tome, kad stiže odgovor, bukvalno: "Kako Vam je rečeno tako je bilo. Sada je sve do post espresa". Ne znam kako sam se suzdržala i završila razgovor jer, ne, nije tako bilo. Ali, kome...? Pa vas pitam, da li previše očekujem(o)? Kao kupci, kao...ljudi? Da li je osnove komunikacije potrebno uvesti kao obavezni predmet u školi, kad već nisu savladane u matičnoj porodici i jer se, očigledno, ne uče ni na obuci za kontakt sa kupcima? Eeee, digitalizacijo naša, nasušna, teško nama sa tobom. :'(
2021 11 11
Nije samo komunikacija već im poslovna politika isto nula. Ako nudiš isporuku isti dan onda je to isti dan. Briga kupca kako oni sarađuju sa PE i ko i zašto kasni. Internet kupovina je kao ugovor između prodavca i kupca, obostrano obavezujuće. Kod njihove greške bi prvo trebalo da bude izvinjenje plus da ponude nešto dodatno zbog svoje greške. Na žalost navikli smo da nas svugde ovako tretiraju kao kupce. Ja nikad ne bih kupila ništa od njih, čak bi i razmislila da li da vratim paket.
2021 11 11
Ne ocekujes previse.Ja sam vise puta dobijala nervne slomove.Upravo na temu ovoga sto pises.Takodje to sto sam porucivala je moralo da mi stigne u odredjenom roku npr skolske knjige...Ili npr neku maku u toku leta,gde nije dobro da stoji u kombiju na 40+ stepeni,nekoliko dana... Poslednji slom sam imala pre par dana gde mi stize racun 2100 din za telefon,..Naravno zovem da pitam o cemu se radi,dobijam"ljubazan"odgovor..da nisu duzni uopste da nas obavestavaju o poskpljenjima..
2021 11 11
> AppleRed: > Ja nikad ne bih kupila ništa od njih, čak bi i razmislila da li da vratim paket. to ću sutra, naverovatnije, i uraditi.
2021 11 11
> jelena2606: > > Naravno zovem da pitam o cemu se radi,dobijam"ljubazan"odgovor..da nisu duzni uopste da nas obavestavaju o poskpljenjima.. zemljo srbijo, pravna državo. :,'(
2021 11 11
> jelena2606: > Ne ocekujes previse.Ja sam vise puta dobijala nervne slomove.Upravo na temu ovoga sto pises.Takodje to sto sam porucivala je moralo da mi stigne u odredjenom roku npr skolske knjige...Ili npr neku maku u toku leta,gde nije dobro da stoji u kombiju na 40+ stepeni,nekoliko dana... > Poslednji slom sam imala pre par dana gde mi stize racun 2100 din za telefon,..Naravno zovem da pitam o cemu se radi,dobijam"ljubazan"odgovor..da nisu duzni uopste da nas obavestavaju o poskpljenjima.. Da li se radi o Telenoru? Prijatelj mi kaže da ima ugovor sa njima (fiksna suma) a oni bez ikakve najave poskupeli. Pa to je opet kršenje ugovora. Tema za Maru kao advokata kako ih tužiti. Isto važi i za MTS kablovsku koju je preuzeo Telekom a moj ugovor pre manje od godinu dana potpisan na 2 godine.
2021 11 11
Meni je Telenor poslao poruku o poskupljenju, tako sam i saznala inace ne bih znala.🙄
2021 11 11
Apple..Da.Placala sam 950 din,nisam uzela ni tel,a ne koristim ni internet.Pritom sam u nekoj njihovoj "sivoj"zoni.gde ne dobjam na papiru racun nego preko tel u poruci.Sa njima sam potpisala ugovor isto putem telefona.Vec su mi obracunila za 2 meseca,znaci 4200.Kada sam videla cifru malo nisam zakovrnula...Muz mi danas stiize a na njega se vodi br.Sutra vec ga saljem da raskida ugovor..Stoka. Inace salju me na neke aplikacije,gde navodno pise da oni mogu da poskupe,da promene tarifu i da ne moraju nikoga da obavestavaju itd..Pritom lik bezobrazan,arogantan..
2021 11 11
Inace pitam smrada"Ko je sa vama obnovio ugovor?I na konto cega vi meni saljete racune,sa ovom cifrom?Da li ste pitali da li ja pristajem na dalju saradnju sa vama, pod ovim uslovima?"..Sustina,oni ne moraju nista,a mi moramo sve da progutamo i platimo.
2021 11 11
> jelena2606: > Sutra vec ga saljem da raskida ugovor savet: pošto nećeš moći da zadržiš broj ako raskineš ugovor, prvo odeš kod drugog provajdera, kažeš da hoćeš da se prebaciš na njihovu mrežu i onda oni šalju zvaničan zahtev za prenos broja teleneru. očekuj da će te telenor zvati i ponovo nuditi kule i gradove da ostaneš sa njima. recept obroban nekoliko puta. ;)
2021 11 11
> EsBeBe: > > jelena2606: > > Sutra vec ga saljem da raskida ugovor > savet: pošto nećeš moći da zadržiš broj ako raskineš ugovor, prvo odeš kod drugog provajdera, kažeš da hoćeš da se prebaciš na njihovu mrežu i onda oni šalju zvaničan zahtev za prenos broja teleneru. očekuj da će te telenor zvati i ponovo nuditi kule i gradove da ostaneš sa njima. recept obroban nekoliko puta. ;) Pa znam.Na taj nacin sam i presla u tu sivu zonu.To sam i rekla ovom idiotu operateru...Da me vozaju bezveze,jer su to radili i prosli put,pa su me zivkali i moljakali da ostanem njihov pretplatnik.
2021 11 11
> jelena2606: > Pa znam.Na taj nacin sam i presla u tu sivu zonu.To sam i rekla ovom idiotu operateru...Da me vozaju bezveze,jer su to radili i prosli put,pa su me zivkali i moljakali da ostanem njihov pretplatnik. mada, realno, ni drugi provajderi ništa bolji nisu. :s
2021 11 11
> EsBeBe: > > jelena2606: > > Pa znam.Na taj nacin sam i presla u tu sivu zonu.To sam i rekla ovom idiotu operateru...Da me vozaju bezveze,jer su to radili i prosli put,pa su me zivkali i moljakali da ostanem njihov pretplatnik. > mada, realno, ni drugi provajderi ništa bolji nisu. :s Sve isti prevaranti.
2021 11 11
DAAAA. Ocekujete previse. Moji stari su govorili: "Ko s' decom spava, upisan se budi". Te osnove komunikacije se uce u maticnoj porodici, ali, ako ni "roditelji" nisu nauceni, pa ko ce decu da nauci? Jedna trula vocka i cela korpa je za "bacanje". Srbija-21 vek. Mozda sam bila premlada, ali pocetak 21-og veka u Srbiji nije tako izgledao. Sada "gutamo" sta smo kuvali i sta nam se servira. Da li mozda mozete da primetite razliku po jednom banalnom primeru: kolicine djubreta na ulicama? Sve to, taksativno, vodi jedno drugom.
2021 11 12
Najgore online iskustvo sam imala sa Fashion&Friends-om. Narucila sam torbu od 9500, stigla felericna. Posle upornog zvanja i prosledjivanja sa broja na broj, pristaše da posaljem torbu kurirskom sluzbom sa sastavljenim pismom o kakvom nedostatku je rec. Platih postarinu za slanje. Stize odgovor kroz 7 dana da ne smatraju da je torba felericna, da minimalni nedostatak ne utice na funkcionalnost. Izgorela sam. Vracaju mi torbu kur. sluzbom sa kojom nemaju ugovor za besplatnu dostavu i naplacuju mi postarinu. N i k a d v i š e 🤬
2021 11 12
1 2