E sad sam poslala mailove svima, I jednom kuriru i drugom i sajtu 😂
Ali sta dalje? Proizvoda koji sam naručila nema na sajtu, ne mogu mi poslati novi. Ako je kurir ukrao ili uručio paket pogrešnoj osobi, samo mogu da se nadam refundiranju troškova, koji mi opet neće biti refundirani u celosti, već ću biti u minusu za kurs valute jer je plaćeno u evrima. I to, ako mi uopšte sajt refundira troškove. Da li je dužan sajt da refundira troškove ili kurir?
E sad sam poslala mailove svima, I jednom kuriru i drugom i sajtu 😂
Ali sta dalje? Proizvoda koji sam naručila nema na sajtu, ne mogu mi poslati novi. Ako je kurir ukrao ili uručio paket pogrešnoj osobi, samo mogu da se nadam refundiranju troškova, koji mi opet neće biti refundirani u celosti, već ću biti u minusu za kurs valute jer je plaćeno u evrima. I to, ako mi uopšte sajt refundira troškove. Da li je dužan sajt da refundira troškove ili kurir?