> Jovana.R.2207:
> > makilis:
> > JA SAM DANAS BILA DA POŠALJEM PAKET I PRVO PITANJE JE BILO "KO PLAĆA POŠTARINU", ODGOVOR "PRIMALACA", SLUŽBENICA "DOBOR JE, U SUPROTNOM NE MOGU DA PRIMIM PAKET"
> > POVEZUJEM SA PRETHODNIM KOMENTARIMA, VEROVATNO NE BI ZNALA KAKO DA OTKUCA TAJ RAČUN ZA POŠTARINU TJ. USLUGU KOJI BIH JA PLATILA.......
> Mnogi ljudi ne umeju da rade sa tim novim kasama, najgore sto im niko ni ne pokaze
Upravo tako, nisu ni zaposleni krivi i oni su prinudjeni na to i tačno je da nemaju nikakvu podršku kao što je članica napisala. Skoro mi je jedna cura pričala kako je izginula sa tom nov kasom i da je padao i sistem i brisalo se sve što je zavela, pa je tri puta tako unosila sve iznova. Zamislite samo taj stres.
> Jovana.R.2207:
> > makilis:
> > JA SAM DANAS BILA DA POŠALJEM PAKET I PRVO PITANJE JE BILO "KO PLAĆA POŠTARINU", ODGOVOR "PRIMALACA", SLUŽBENICA "DOBOR JE, U SUPROTNOM NE MOGU DA PRIMIM PAKET"
> > POVEZUJEM SA PRETHODNIM KOMENTARIMA, VEROVATNO NE BI ZNALA KAKO DA OTKUCA TAJ RAČUN ZA POŠTARINU TJ. USLUGU KOJI BIH JA PLATILA.......
> Mnogi ljudi ne umeju da rade sa tim novim kasama, najgore sto im niko ni ne pokaze
Upravo tako, nisu ni zaposleni krivi i oni su prinudjeni na to i tačno je da nemaju nikakvu podršku kao što je članica napisala. Skoro mi je jedna cura pričala kako je izginula sa tom nov kasom i da je padao i sistem i brisalo se sve što je zavela, pa je tri puta tako unosila sve iznova. Zamislite samo taj stres.