> EnaElena:
> > Her_Fashion:
> > Pa realno niko ne treba da traži dodatne slike, već prodavci treba da budu iskreni u vezi predmeta koje prodaju. Nažalost to ovde nije praksa.
> > Razumem da se greške i propusti dešavaju, ali opet, na prodavcu je da reši situaciju ukoliko do istih dodje.
> > Uvaljuju oštećene predmete na sve strane i onda se prave lude i uvek su iste priče tipa "ja to nisam videla i ne radim povrat novca" i samo otkače kupca na taj način. Još joj je i ostavila negativnu sa pričom da je ona sama oštetila jaknu da bi je vratila.
> > Jadno i tužno.
> Bas to sam i sama rekla samo drugim recima. Posten prodavac slika ostecenja, prijavi ostecenja, medjutim svi dobro znamo da nisu svi fer, jel. Ja bih licno trazila dodatne slike mada ni to ne znaci da se ne bi provuklo neko ostecenje. Svaki pazar na sajtu je rizik na neki nacin, posebno kada se kupuju kvalitetnije i skuplje stvari. Toliko toga vidim sto se opisuje kao original a tesko da jeste, toliko vidno prljavih, ostecenih stvari koje se stavljaju u prodaju a to je vrlo ruzno. Generalno, novac je trebao biti vracen, bar deo novca i bez tog osvetnickog komentara svakako.
Pre par dana sam imala jako lepu saradnju sa članicom od koje sam kupila jakne, navedeno je da su slabo nošene, članica je imala oko 20 utisaka i ja sam se stvarno oduševila stvarima. To su bile kao nove jakne.
I onda pod tim lepim utiskom saradnje i još lepših stvari poručim od jelte “sigurne” članice koja ima 167 pozitivnih utisaka i razočaram se kao nikad do sad na krpicama. Delovala je sasvim u redu kada sam je pitala u vezi jakne, pitah je i u četu dal jakna ima nekih oštećenja, ona odgovori da nije ni nošena i eto pošalje mi oštećenu jaknu bez pardona. Ali najviše od toga me je šokirao njen pristup i to što mi je bez griže savesti ostavila negativnu i navela da sam ja uništila jaknu?! Jedna normalna osoba to ne može da uradi.
> EnaElena:
> > Her_Fashion:
> > Pa realno niko ne treba da traži dodatne slike, već prodavci treba da budu iskreni u vezi predmeta koje prodaju. Nažalost to ovde nije praksa.
> > Razumem da se greške i propusti dešavaju, ali opet, na prodavcu je da reši situaciju ukoliko do istih dodje.
> > Uvaljuju oštećene predmete na sve strane i onda se prave lude i uvek su iste priče tipa "ja to nisam videla i ne radim povrat novca" i samo otkače kupca na taj način. Još joj je i ostavila negativnu sa pričom da je ona sama oštetila jaknu da bi je vratila.
> > Jadno i tužno.
> Bas to sam i sama rekla samo drugim recima. Posten prodavac slika ostecenja, prijavi ostecenja, medjutim svi dobro znamo da nisu svi fer, jel. Ja bih licno trazila dodatne slike mada ni to ne znaci da se ne bi provuklo neko ostecenje. Svaki pazar na sajtu je rizik na neki nacin, posebno kada se kupuju kvalitetnije i skuplje stvari. Toliko toga vidim sto se opisuje kao original a tesko da jeste, toliko vidno prljavih, ostecenih stvari koje se stavljaju u prodaju a to je vrlo ruzno. Generalno, novac je trebao biti vracen, bar deo novca i bez tog osvetnickog komentara svakako.
Pre par dana sam imala jako lepu saradnju sa članicom od koje sam kupila jakne, navedeno je da su slabo nošene, članica je imala oko 20 utisaka i ja sam se stvarno oduševila stvarima. To su bile kao nove jakne.
I onda pod tim lepim utiskom saradnje i još lepših stvari poručim od jelte “sigurne” članice koja ima 167 pozitivnih utisaka i razočaram se kao nikad do sad na krpicama. Delovala je sasvim u redu kada sam je pitala u vezi jakne, pitah je i u četu dal jakna ima nekih oštećenja, ona odgovori da nije ni nošena i eto pošalje mi oštećenu jaknu bez pardona. Ali najviše od toga me je šokirao njen pristup i to što mi je bez griže savesti ostavila negativnu i navela da sam ja uništila jaknu?! Jedna normalna osoba to ne može da uradi.