Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Kupci koji se interesuju za dati predmet a posle se ne javljaju!

Mislim da stvarno nema smisla i da je u najmanju ruku sramota prvo obeležiti određeni dati predmet kao željeni, tražiti da se daju mere, pitati da li je to poslednja cena itd. a potom kada odluče da ga neće kupiti, ne javiti se da su odustale! Ne znam kakva su Vaša iskustva ali meni se ovo više puta dešavalo. Ionako imam malo vremena za "Moje krpice", premerim npr. datu haljinu, prosledim mere, dam popust i data osoba se više ne javi. Ja se ne ljutim kada neko odustane, iako mu npr. mere i cena odgovaraju ali je valjda osnovni red napisati u jednoj rečenici "Izvinite, ipak je ne bih kupila" isl. Dok je osoba zainteresovana za dati predmet, piše često, traži informacije o predmetu da ih što pre postavim, i kada odustane, ni da se javi... Zaista samoživo i nevaspitano! I još pošaljem poruku "Molim Vas da mi javite da li ste odustali od kupovine" i - ništa, nigde odgovora!
2016 02 26
Nazalost takvih je sve vise, ili ti ostave podatke, kazu uplaticu i ostane na tome. Ima previse dokonih ljudi na sajtu... :/
2016 02 26
Meni se isto desilo u poslednjih mesec dana 3 puta . Cak sam pomislila da moje poruke njima ne stizu, ali se ispostavilo da su u najmanju ruku nekulturne! I da naglasim to nisu clanice sa po kojim utiskom. Sve tri imaju mnogo vise utisaka nego ja!
2016 02 26
Desilo se i meni 100x i dešavaće se, džabe ti da se nerviraš ;)
2016 02 26
postavi linkove njihovih profila u temi "chlanice koje odustaju od kupovine" :) prechest je to ovde problem :/
2016 02 26
Meni se desilo da mi bar cetiri clanice nisu nista odgovorile na moju poruku o merama za neku krpicu-nije ni to u redu zasto su onda stavile te stvari na prodaju.
2016 02 26
Takodje :s
2016 02 26
Ne moraju da se jave . Samo je stvar kulture da li će napisati jedno "hvala", ili neće. Ali to već nije problem prodavca. Što se tiče traženja mera, red bi bio da su već navedene u opisu. Onda ne bi bilo posebnih zahteva potencijalnih kupaca, a samim tim ni iritirajućih i nedovršenih razgovora. Mene više nervira nadmenost. Jedna članica me je svojevremeno postavila pitanje takvim tonom, kao da se obraća prevarantu na buvljaku. Odgovorila sam joj kulturno, ali bez namere da iakda mam bilo kakvu saradnju sa dotičnom.
2016 02 27
sandolina, meni se jednom desilo to da je članica tražila neke mere, slike itd i bila baaaaš nadmena, ton neki upravo kao da sam neki šljam, a ona iznad mene. Prvo sam kulirala, ali je ona bila sve gora, obrusila sam joj fino, ona spustila loptu, ali nisam htela da joj prodam predmet. Možda sam ja ispala neprofesionalna, ali ne dozvoljavam da me neko ponižava, a neću umreti bez tih 500-600din kolika je već bila cena. Baš ima svakakvih članica, a i to neodgovaranje i kao kupac i kao prodavac, nadmeno ponašanje je stvar nevaspitanja.
2016 02 27
Relativno sam nova članica i ovde sam samo zbog kupovine jer volim krpice kao većina nas,tako da su mi stvarno neophodne mere ( nismo sve gradjene idealno)a druga stvar je sto na slici ne može da se vidi kao u prodavnici.Iz tog razloga je dobro da prodavci daju neke osnovne mere i opis.Primetila sam da ima članica koje se toga pridržavaju vrlo dobro.Takodje nije lepo ni od kupaca takvo ponašanje.Sve u svemu treba obe strane da budu korektne ,jer je ovo iz obostranog zadovoljstva.
2016 02 27
Kao i kada udjete u neku radnju, mozete da pitate hiljadu stvari i niste u obavezi da bilo sta kupite :) Licna je stvar da li ce se neko zahvaliti na kraju ili ne, nema potrebe za nerviranjem i vredjanjem :)
2016 02 27
OVDE nam je pisana rec jedini vid komunikacije.Svima bi nam bilo puno lepse i ugodnije kada bi napisanim iskazali postovanje ka drugoj strani bilo da je ona kupac ili prodavac. Ako neko izdvoji svoje vreme ...premeri ,uslika dodatne slike,posalje iste ....mislim da jedno HVALA ne kosta , a znaci puno. Isto tako ODGOVOR postoji na svako pitanje i treba ga pruziti drugoj strani ! OVDE SMO DA BI KOMUNICIRALE ! A LEPA REC GVOZDENA VRATA OTVARA!
2016 02 28
> sandolina: > Ne moraju da se jave . Samo je stvar kulture da li će napisati jedno "hvala", ili neće. Ali to već nije problem prodavca. > Što se tiče traženja mera, red bi bio da su već navedene u opisu. Onda ne bi bilo posebnih zahteva potencijalnih kupaca, a samim tim ni iritirajućih i nedovršenih razgovora. > Mene više nervira nadmenost. Jedna članica me je svojevremeno postavila pitanje takvim tonom, kao da se obraća prevarantu na buvljaku. Odgovorila sam joj kulturno, ali bez namere da iakda mam bilo kakvu saradnju sa dotičnom. Izvinjavam se unapred. Ja sam trenutno zainteresovani kupac za neke artikle i vec sam komunicirala sa jednom divnom zenicom i odustala sam od kupovine zbog moje nesigurnosti . To je bilo nesto slicno necemu sto sam zelela ali ne isto i poznajuci sebe i znajuci da ce se moj zeljeni predmet verovatno pojaviti kad-tad a ja cu zaliti za njim, odustala sam. A desilo se i da dimenzije odevnog artikla nisu ipak odgovarajuce pa sam se morala zahvaliti i nazalost odustati. Ne vidim tu nesto lose i mislim da ne treba biti ljut ili uvredjen, potrbno je biti kulturan i u pravu si da je HVALA dovoljno. Nova sam u ovome i jos puno treba da ucim pa ako negde pogresim ne bih zelela da mi se uzme za zlo. Kako ide ako roba koja stigne nije to sto je poruceno ili ne odgovara onom opisu koji je dat ili ako ja uplatim a roba ne stigne? Sta onda?
2016 03 16
Ukoliko vam ne stigne nešto što ne odgovara opisu, ili vam ne stigne paket, ne možete ništa učiniti, na žalost. Odnosno, možete da date negativnu ocenu prodavcu ako odbije da prihvati opravdanu reklamaciju, i možete otvoriti temu sa slikama predmeta. Imate Crnu Listu , gde možete da vidite ko su prevaranti, čitajte utiske osobe sa kojom želite da sarađujete, posebno ako ima negativne utiske ili pozitivne za nekim neutralnim komentarom. U prevodu, samo možete sami sebe zaštititi , a ponekad ni to nije dovoljno.
2016 03 17
Moj inbox je pun razgovora gde neko pita za nešto, ja jurim, slikam, merim i tu je kraj priče. Prošli put sam čak i postavila razgovor gde smo stigli do toga da ja dam svoje podatke jer traži za uplatu i u momentu nestane. 3 puta fino pitam jel odustala, nije problem, Bože zašto bi bio? Naravno da se čovek može predomislili, ali RECITE! Naravno to ide obostrano sigurno. I ja tražim kao kupac i slike i mere ali tražim i izvinjenje i kažem i hvala. Dve ključne reči za mene.
2019 03 16
1 2