Naručila sam haljinu od nje, stanje je pisalo da je odlično i u opisu da je 10/10. Izašla mi je u susret i smanjila cenu za 200din, ja sam pitala da li ima oštećenja, rečeno je da nema i uplatila sam joj novac. Haljina je juče stigla i ja sam na brzinu pogledala i na prvu mi je izgledala kao sa slike, javila sam članici da je kao sa slike, zahvalila se i ostavila pozitivnu ocenu. Bila sam na poslu, pauzu sam iskoristila da čekam i tražim poštara i stvarno nisam imala vremena da probam i detaljnije pogledam. Kući sam je probala, okrenula se i u ogledalu videla da je jedan sloj šava napukao, haljinu sam svukla i pogledala pozadi bolje i bile su sitnije rupice.
Odmah sam javila članici koja mi je prvo rekla da ih nije videla, da misli da se povraćaj novca ne isplati i da ih ušijem. Po meni to nije bilo u redu. Otvorila sam temu na forumu da vidim mišljenje ostalih članica i rekle su mi da tražim povrat novca. Članica sa jedne strane to odbija, jer joj u opisu profila stoji da ne radi povraćaj novca/stvari, a sa druge pristaje na to sledeće nedelje, ali da trošak poštarine bude ponovo moj i navodi da ne možemo da znamo da li nisam slučajno ja napravila oštećenje. A ja u haljini nisam provela više od 2-3min, pritom nisam nigde sela, zakačila.
Mislim da bi bilo fer da vrati novac i da troškove poštarine ona plati, jer je njena greška što stanje predmeta ne odgovara opisu.
Ostavljam poruke ispod
Naručila sam haljinu od nje, stanje je pisalo da je odlično i u opisu da je 10/10. Izašla mi je u susret i smanjila cenu za 200din, ja sam pitala da li ima oštećenja, rečeno je da nema i uplatila sam joj novac. Haljina je juče stigla i ja sam na brzinu pogledala i na prvu mi je izgledala kao sa slike, javila sam članici da je kao sa slike, zahvalila se i ostavila pozitivnu ocenu. Bila sam na poslu, pauzu sam iskoristila da čekam i tražim poštara i stvarno nisam imala vremena da probam i detaljnije pogledam. Kući sam je probala, okrenula se i u ogledalu videla da je jedan sloj šava napukao, haljinu sam svukla i pogledala pozadi bolje i bile su sitnije rupice.
Odmah sam javila članici koja mi je prvo rekla da ih nije videla, da misli da se povraćaj novca ne isplati i da ih ušijem. Po meni to nije bilo u redu. Otvorila sam temu na forumu da vidim mišljenje ostalih članica i rekle su mi da tražim povrat novca. Članica sa jedne strane to odbija, jer joj u opisu profila stoji da ne radi povraćaj novca/stvari, a sa druge pristaje na to sledeće nedelje, ali da trošak poštarine bude ponovo moj i navodi da ne možemo da znamo da li nisam slučajno ja napravila oštećenje. A ja u haljini nisam provela više od 2-3min, pritom nisam nigde sela, zakačila.
Mislim da bi bilo fer da vrati novac i da troškove poštarine ona plati, jer je njena greška što stanje predmeta ne odgovara opisu.
Ostavljam poruke ispod