Biće ovaj post duži...
Pre svega trebaš stajati ispred svake svoje slike i opisa.
Opisi ti trebaju biti temeljni, ne moraš biti literarna jer nemamo svi iste kapacitete izražavanja a ni vremena ni živaca za iste, ali trebala bi pojačati opis, u smislu da objasniš brend, model, kroj, materijal, detaljno stanje i da daš dimenzije ako ne želiš povrate i dodatna cimanja.
Takođe, makro fotka etikete i sastava nikada ne može da naškodi.
Npr. https://mojekrpice.rs/items/zene/9309459/kosulja-haljina
Zara jesenja košulja haljina u sitnoj karo šari, dominira topli karamel, kopčanje do kraja, rukavima se podešava dužina, nabrana kod grudi, materijal taj i taj, dimenzije te i te, stanje to i to... Time si više od pola posla završila.
Niko mi nikada nije vratio proizvod, dapače, desilo se da sam članicu jurila da mi vrati jer je silno bila razočarana kožnom suknjom na kojoj je bilo opisano i uslikano oštećenje, ali mi je spominjala da deci od usta uzima da bi suknju kupila, meni pao mrak na oči, desilo mi se isto da me članica pljuje po forumu za cipele koje su takođe realno opisane, uslikane i lično preuzete, posle ih je prodavala ovde i na Limundu, desili su mi se i previdi, baš skoro sam oglasila jednu prelepu vintage vunenu haljinu i javila se članica i razmenile smo podatke i ja sam je oprala pred slanje jer je 2 godine nisam obukla... haljina je kupljena ušivena sa rupicama, neprimetno ali nakon pranja su se javile nove rupice. Javila sam devojci da ne uplaćuje i da je povlačim iz prodaje i zafrljačila sam je ujutru mokru u kontejner.
Iz stavke kupca desilo se i više puta da sam promašila kupovinu zbog mera ili mi se nije dopalo i mahom sam sa prodavcem dogovorila zamenu za drugu stvar o trošku moje poštarine i doplatu ili sam to kupljeno nekom poklonila iz okoline ili ovde vratila u prodaju. Ovo su samo krpe.
Dakle, pojačaj opise. Budi temeljna, nemoj da te mrzi i neće biti problema odnosno biti će ih retko, na prste jedne ruke mogu da nabrojim nezadovoljne osobe.
Biće ovaj post duži...
Pre svega trebaš stajati ispred svake svoje slike i opisa.
Opisi ti trebaju biti temeljni, ne moraš biti literarna jer nemamo svi iste kapacitete izražavanja a ni vremena ni živaca za iste, ali trebala bi pojačati opis, u smislu da objasniš brend, model, kroj, materijal, detaljno stanje i da daš dimenzije ako ne želiš povrate i dodatna cimanja.
Takođe, makro fotka etikete i sastava nikada ne može da naškodi.
Npr. https://mojekrpice.rs/items/zene/9309459/kosulja-haljina
Zara jesenja košulja haljina u sitnoj karo šari, dominira topli karamel, kopčanje do kraja, rukavima se podešava dužina, nabrana kod grudi, materijal taj i taj, dimenzije te i te, stanje to i to... Time si više od pola posla završila.
Niko mi nikada nije vratio proizvod, dapače, desilo se da sam članicu jurila da mi vrati jer je silno bila razočarana kožnom suknjom na kojoj je bilo opisano i uslikano oštećenje, ali mi je spominjala da deci od usta uzima da bi suknju kupila, meni pao mrak na oči, desilo mi se isto da me članica pljuje po forumu za cipele koje su takođe realno opisane, uslikane i lično preuzete, posle ih je prodavala ovde i na Limundu, desili su mi se i previdi, baš skoro sam oglasila jednu prelepu vintage vunenu haljinu i javila se članica i razmenile smo podatke i ja sam je oprala pred slanje jer je 2 godine nisam obukla... haljina je kupljena ušivena sa rupicama, neprimetno ali nakon pranja su se javile nove rupice. Javila sam devojci da ne uplaćuje i da je povlačim iz prodaje i zafrljačila sam je ujutru mokru u kontejner.
Iz stavke kupca desilo se i više puta da sam promašila kupovinu zbog mera ili mi se nije dopalo i mahom sam sa prodavcem dogovorila zamenu za drugu stvar o trošku moje poštarine i doplatu ili sam to kupljeno nekom poklonila iz okoline ili ovde vratila u prodaju. Ovo su samo krpe.
Dakle, pojačaj opise. Budi temeljna, nemoj da te mrzi i neće biti problema odnosno biti će ih retko, na prste jedne ruke mogu da nabrojim nezadovoljne osobe.