Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Vracanje novca/stvari?

Kakva su vasa iskustva u pogledu vracanja novca i dobijanja stvari nazad? Da li uopste to radite, ili imate neke uslove (da se prethodno zainteresovani clan za kupovinu lepo raspita, trazi dodatne slike, snimke), ili uopste ne vracate novac? Koje su garancije da ce vam neko vratiti stvar?
2022 12 15
Prihvatila bih reklamaciju samo ako je moguće da mi je nešto promaklo u opisu (bilo je skorije na forumu o tome kako članica nije navela da je prorez na pantalonama na sredini nogavica,a to po mom shvatanju moraš ili da navedeš ili slikaš jer nije uobičajeno i ne može da ne prihvatiš reklamaciju jer ti piše u opisu profila da ne radiš rekl). Ali nikad ne bih pristala da mi neko kaže kako materijal nije taj,stanje nije novo kao iz opisa,dimenzije nisu tačne i nešto na taj fazon,jer znam šta prodajem i nema šanse da bih prihvatila nečije hirove.. Uvek se stavim na mesto kupca pa pogledam malo bolje da li grešim i šta da se meni tako nešto desi.. Nisam isključiva ni za šta,ali isto tako i ne dam da me neko pravi budalom bilo 200 ili 2000din.
2022 12 15
Pitam jer mi se cini da ima clanica koje ocekuju NOV predmet iako je oznaceno stanje "dobro". Ja do sada nisam imala situacije da neko zeli da vrati, ali mi se desilo upravo da clanica nije zadovoljna kaputicem koji je kupila pod oznakom stanja "dobro" a koji joj je potreban za bitnu proslavu, pri tom nije trazila ni fotografije ni snimak, sama sam joj poslala sliku uz blic (da vidi da nije izbledeo) i slike gde je postava na jednom mestu pocela da se rasiva, na sta je pitala za umanjenje cene i rekla da ce ona srediti kod snajdera. Sada odjednom je kaput "iznosen" i "izgubio boju", "ima cupkice". Pri tom sam kaputic spustila na 700 dinara misleci da joj je hitno a meni je mali (+ sam navela da bih ga i dalje nosila da mi moze). Vraticu joj novac jer se nekako glupavo osecam, iako mislim da je kaputic sasvim pristojan, pa ako vrati, vrati.
2022 12 15
Biće ovaj post duži... Pre svega trebaš stajati ispred svake svoje slike i opisa. Opisi ti trebaju biti temeljni, ne moraš biti literarna jer nemamo svi iste kapacitete izražavanja a ni vremena ni živaca za iste, ali trebala bi pojačati opis, u smislu da objasniš brend, model, kroj, materijal, detaljno stanje i da daš dimenzije ako ne želiš povrate i dodatna cimanja. Takođe, makro fotka etikete i sastava nikada ne može da naškodi. Npr. https://mojekrpice.rs/items/zene/9309459/kosulja-haljina Zara jesenja košulja haljina u sitnoj karo šari, dominira topli karamel, kopčanje do kraja, rukavima se podešava dužina, nabrana kod grudi, materijal taj i taj, dimenzije te i te, stanje to i to... Time si više od pola posla završila. Niko mi nikada nije vratio proizvod, dapače, desilo se da sam članicu jurila da mi vrati jer je silno bila razočarana kožnom suknjom na kojoj je bilo opisano i uslikano oštećenje, ali mi je spominjala da deci od usta uzima da bi suknju kupila, meni pao mrak na oči, desilo mi se isto da me članica pljuje po forumu za cipele koje su takođe realno opisane, uslikane i lično preuzete, posle ih je prodavala ovde i na Limundu, desili su mi se i previdi, baš skoro sam oglasila jednu prelepu vintage vunenu haljinu i javila se članica i razmenile smo podatke i ja sam je oprala pred slanje jer je 2 godine nisam obukla... haljina je kupljena ušivena sa rupicama, neprimetno ali nakon pranja su se javile nove rupice. Javila sam devojci da ne uplaćuje i da je povlačim iz prodaje i zafrljačila sam je ujutru mokru u kontejner. Iz stavke kupca desilo se i više puta da sam promašila kupovinu zbog mera ili mi se nije dopalo i mahom sam sa prodavcem dogovorila zamenu za drugu stvar o trošku moje poštarine i doplatu ili sam to kupljeno nekom poklonila iz okoline ili ovde vratila u prodaju. Ovo su samo krpe. Dakle, pojačaj opise. Budi temeljna, nemoj da te mrzi i neće biti problema odnosno biti će ih retko, na prste jedne ruke mogu da nabrojim nezadovoljne osobe.
2022 12 15
Wooooow kakav opis!!! Odusevljena sam! U pravu ste. Kaputic sam stavila sa 2 recenice, i clanica se javila bukvalno u roku od 10 minuta, tako i da sam htela da prosirim nisam stigla. Ali generalno mi jesu opiisi kratki. Do sada sam imala logiku da ce ljudi pitati sve sto ih zanima jer bih ja bila veoma dosadna sa pitanjima pogotovo ako je opis kratak, oznaka "dobro" a bas to zelim.
2022 12 15
Licno sam se uverila da neke članice ne čitaju opis, jer sam ja uglavnom od tih sto opisuju kakvom stopalu odgovara cipela i kojoj visini i kakvoj gradji odgovara haljina. Onda bude komentar- malo su mi tesne, nemam usko stopalo. Naravno, ne vrate, ali opet, postoji opis da se pročita, da budeš zadovoljan kupovinom. Mozda je predmet nov, ali ima feler. Postoji na sajtu kupovina garderobe za odredjenu priliku, pa se posle vraca uz izgovore, te ako mantil nema cupkice, a boja je intenzivna, verovatno ga je obukla i sad zeli da ga vrati. U tom slučaju nisi dužna da vraćaš novac i preuzimaš vraćen predmet
2022 12 15
Pozeljno je da kupac sto pre nakon preuzimanja javi da li je zadovoljan predmetom. Takodje, postoje prevare od strane kupaca, koji preuzimaju paket u Posti pred kraj radnog vremena, gde su onemoguceni da vrate predmet isti dan. (s namerom da ga iskoriste za predvidjenu priliku). Prodavac treba da pregleda stvar pre slanja, da bi bio siguran da predmet odgovara opisu iz oglasa. Niko mi do sad nije vratio stvar, jer obavezno posaljem dodatne fotografije ukoliko postoji ostecenje. Ogradim se maksimalno. Desilo mi se da kao kupac nisam zadovoljna predmetom, iz licnih razloga, ali nikad to ne bih zloupotrebila i napravila dodatnu stetu na predmetu kako bih nasla razlog za vracanje.
2022 12 15
Ne znam, nisam pametna. Malo me buni cinjenica da joj je potreban bio za bitnu priliku, pa se plasim da ako ga sutra ne posalje nazad, ide vikend, a mozda i ta prilika. I ne znam uopste da li da uplatim ili se ceka predmet pa onda uplata s moje strane. Nisam nikada bila u ovoj situaciji. Trebalo bi da svi citamo i pitamo sta nas interesuje, i sto kaze neko gore da se "ogradimo", potkrepimo stanje stvari fotofrafijama ali i da prihvatimo da smo promasili ili pogresili.
2022 12 15
> baxdax: > Pitam jer mi se cini da ima clanica koje ocekuju NOV predmet iako je oznaceno stanje "dobro". Ja do sada nisam imala situacije da neko zeli da vrati, ali mi se desilo upravo da clanica nije zadovoljna kaputicem koji je kupila pod oznakom stanja "dobro" a koji joj je potreban za bitnu proslavu, pri tom nije trazila ni fotografije ni snimak, sama sam joj poslala sliku uz blic (da vidi da nije izbledeo) i slike gde je postava na jednom mestu pocela da se rasiva, na sta je pitala za umanjenje cene i rekla da ce ona srediti kod snajdera. Sada odjednom je kaput "iznosen" i "izgubio boju", "ima cupkice". Pri tom sam kaputic spustila na 700 dinara misleci da joj je hitno a meni je mali (+ sam navela da bih ga i dalje nosila da mi moze). Vraticu joj novac jer se nekako glupavo osecam, iako mislim da je kaputic sasvim pristojan, pa ako vrati, vrati. Po prici mi se čini da znam o kome se radi. I meni je uradjeno isto. Uplatila sam joj nazad iznos koji je trazila zbog izmisljenih čupkica. Koje nisu bile vidljive golim okom. Nisam htela da gubim energiju zboh 1000dinara
2022 12 16
> srebrna: > Biće ovaj post duži... Slažem se. Mnogo znači kada je opis dobar, dimenzije i materijali navedeni. Takodje slika izbliza na dnevnom svetlu da se vidi lepo materijal i boja. Evo primera , sako je zift crn a košulja je nešto bledo crna . Nije izbledela nego je jednostavno druga nijansa. ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/e3950f1f68b8ea401a64c53ad13ae428.jpg)
2022 12 16
Slazem se za opis i fotofrafije. Koristila sam i blic u dodatnim fotofrafijama (koje ona ponavljam nije ni trazila). Doticnoj sam navela da je kaput nosen, da se postava pocela rasivati, znaci koriscen predmet, oznaka DOBRO. I ona meni napise - rekla sam da mi treba za posebnu proslavu, a kaput je "iznosen". Znaci nista sto vec nije znala. Drugo, od 15h sam cekala da mi napise broj racuna iako je u par navrata ulazila na sajt, a poslala ga je nakon 20h, kada je vec nemoguce vratiti kaput isti dan, a cak ni ja nisam mogla da joj uplatim jer uplacujem preko uplatnica u posti. Primera radi, za isti kaput me je druga clanica odmah isti dan pitala za snimak, ali sam vec ugovorila bila sa ovde pomenutom.Uvek sam otvorena za sva pitanje, dimenzije, slike, snimke, bas iz razloga sto ne pisem velike opise i sto smo u mogucnosti da postavimo samo 5 fotografija.
2022 12 16
Mislim da je jedino pametno prihvatati vracanje isti dan kada je predmet primljen, u suprotnom je rizik. Posto se ista napravila luda i svoj broj racuna napisala kasno, predlozila sam joj da predmet posalje danas a da ce novac dobiti nazad kada predmet stigne i kada ga prekontrolisem. Ako smarate da to nije u redu sa moje strane, napisite mi, jer mi stvarno nije cilj da nekome nesto "uvalim" ali ni da mene neko "predje" pa ni za manji iznos.
2022 12 16
Jednom sam uradila 'reklamaciju', clanica je htela da licno preuzme, ali je daleko, a htela je da uzme kaput i patike.. Na kraju me je zamolila da joj kaput posaljem sa patikama, naravno uplatila je za oba, i ako joj ne odgovara, odmah ce poslati nazad, a patike joj SIGURNO odgovaraju. Javila se sledeci dan da joj je kaput ogroman, a patike knap, kao mnogo joj je zao, divne su, ali sta da se radi.. Mnogo sam se iznervirala, jer prvo sam pristala uopste za kaput, a za patike ni da pita prvo za gaziste, ni nista, kao ima vec takav model, sigurno odgovaraju. Vratila sam joj novac jer ne zelim nikome da uzimam iz dzepa, ali sledeci put necu dozvoliti da me neko tako nasamari
2022 12 16
> baxdax: > Mislim da je jedino pametno prihvatati vracanje isti dan kada je predmet primljen, u suprotnom je rizik. Posto se ista napravila luda i svoj broj racuna napisala kasno, predlozila sam joj da predmet posalje danas a da ce novac dobiti nazad kada predmet stigne i kada ga prekontrolisem. Ako smarate da to nije u redu sa moje strane, napisite mi, jer mi stvarno nije cilj da nekome nesto "uvalim" ali ni da mene neko "predje" pa ni za manji iznos. To je sasvim ok. Jel Vam je poslala neke slike kao dokaz da to nije ta boja i da ima cupkice ili sta god? Ako Vam ne posalje danas, nemojte da prihvatite reklamaciju i kraj. Ako Vam ostavi negativnu, samo se obratite Adminu da Vam ukloni .Ja prvi put cujem da neko kupuje kaput za proslavu, kaput koji ce skinuti svakako :D
2022 12 16
> masha91: > > baxdax: > > Mislim da je jedino pametno prihvatati vracanje isti dan kada je predmet primljen, u suprotnom je rizik. Posto se ista napravila luda i svoj broj racuna napisala kasno, predlozila sam joj da predmet posalje danas a da ce novac dobiti nazad kada predmet stigne i kada ga prekontrolisem. Ako smarate da to nije u redu sa moje strane, napisite mi, jer mi stvarno nije cilj da nekome nesto "uvalim" ali ni da mene neko "predje" pa ni za manji iznos. > To je sasvim ok. Jel Vam je poslala neke slike kao dokaz da to nije ta boja i da ima cupkice ili sta god? Ako Vam ne posalje danas, nemojte da prihvatite reklamaciju i kraj. Ako Vam ostavi negativnu, samo se obratite Adminu da Vam ukloni .Ja prvi put cujem da neko kupuje kaput za proslavu, kaput koji ce skinuti svakako :D Isto, i to ZA BITNU PROSLAVU, bez trazenja slika. Napisala je da ce ga poslati, da je sve slikala ako bude bilo potrebe (nije poslala te slike) i da je ona meni uplatila pre slanja "ali ajde neka vam". Iskreno moja dobra volja sto sam uopste pristala na vracanje dan od prijema, ali ajde videcemo kako ce se zavrsiti. A negativnu ce sigurno ostaviti, vidim da je vec ostavljala za "cupkice".
2022 12 16
1 2