Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Ko plaća dostavu u slučaju da predmet ne odgovara opisu?

Da li je po Vama fer da ukoliko prodavac nije video konkretno u mom slucaju naprsnuće djona, ja platim i postarinu za povrat artikla? Dakle jednu sam već platila, a reda radi pitam članicu da li da ja platim dostavu i za povrat, ona kaže "može" bez "hvala" i da trepnula nije :s Ja sam za to da svako svoj propust plati, a ne da osobu koja je žrtva pomenutog još i košta cela priča.
2023 02 26
Evo konkretno u mom slučaju, radilo se čak o poklonu i predmet sam poslala neoštećen, šta se desilo u transportu ne znam, uglavnom, do članice je artikal stigao oštećen... Svakome može da se desi, nit je ona kriva nit ja... Ali ne samo da sam se izvinila sto puta već sam istog momenta otišla i uplatila ženi novac za trošak dostave jer nije ona kriva što je predmet stigao oštećen, prosto nema tu previše dileme, da li je poklon ili kupljen proizvod svejedno, nije stigao kakav je opisan i to je to, a mi kao prodavci snosimo odgovornost i takvi rizici da budemo u minusu nažalost postoje kada se radi online. 😊
2023 02 26
Mozda je clanica razumela da si ti bila prodavac, ako kao kupac nisi dobila predmet iz opisa ako je ostecen clanica treba da plati obe postarine znaci i tebi da plati postarinu za kupovinu stvari i za povracaj iste, to mozes videti na svim Face CB grupama
2023 02 26
Nisam se lepo izrazila, nisam mislila na situaciju u kojoj je clanica koja je postavila temu, opisala sam neku moju situaciju u kojoj sam ja bila i kako sam ja postupila tada. Sto se tice ove situacije, a i svake generalno, ako predmet kod kupca dodje drugaciji nego sto je opisano, prodavac snosi troskove, to je jedino ispravno, sta god da se desi (dal propust prodavca, kurirske itd) kupac nije duzan da placa nesto sto nije porucio (naravno to se odnosi iskljucivo na opis i stanje koje je opisano, ne na to da se kupac mozda predomislio, ne svidja mu se kako stoji itd, to je vec do kupca a ne prodavca), to sto smo mi kao prodavci u minusu tada to je druga stvar, ali to je rizik online prodaje 😁
2023 02 26
> VBarbarez: a mi kao prodavci snosimo odgovornost i takvi rizici da budemo u minusu nažalost postoje kada se radi online. 😊 Ovo nije tacno, ne moze prodavac da snosi odgovornost jer ne dostavlja on paket. Na prodavcu je da upakuje lepo, a na kurirskoj sluzbi kako ce da se dostavi. Za ovakve situacije postoji Post Ekspres i osiguranje paketa (koje se dodatno placa na postarinu) i ako se ne varam potrebno je naznaciti vrednost paketa (vrednost paketa nije isto sto i otkupnina, da ne shvati neko pogresno, to su razlicite kategorije) i onda u slucaju gubitka ili ostecenja mozete traziti obestecenje. Kupac ako vidi da je paket u losem stanju treba da odbije preuzimanje i da se napravi zapisnik. Ako preuzme ostecen paket onda je na kupcu to. I ove firme velike kad salju pakete uvek kazu da ako primetimo da je paket ostecen odbijemo preuzimanje i napravimo zapisnik sa kurirom i onda oni to resavaju. Ako je paket dobro zapakovan onda se sadrzaj ne moze ostetiti, mada svako treba da ima u vidu da oni te pakete bacaju jedne na druge. Ima ih gomila i ne ponasaju se prema paketima kao da je svila, ako me razumete. Stvari podlozne ostecenju ne treba ni slati tako ili slati na rizik ako kupac hoce. Ovo sve ako se radi o ostecenju u transportu, neka druga ostecenja robe koja nisu nastala u transportu za to je odgovaran prodavac naravno.
2023 02 26
> luciana: > Da li je po Vama fer da ukoliko prodavac nije video konkretno u mom slucaju naprsnuće djona, ja platim i postarinu za povrat artikla? Dakle jednu sam već platila, a reda radi pitam članicu da li da ja platim dostavu i za povrat, ona kaže "može". Ja sam za to da svako svoj propust plati, a ne da osobu koja je žrtva pomenutog još i košta cela priča. Imala sam situaciju na ovom sajtu bas gde sam platila postarinu ka meni, ustanovila da clanica nije iznela tacne podatke o predmetu, vratila ga i ona se jos i bunila sto ona placa postarinu, htela je ja da platim ili da podelimo. Ja sam vec bila ostecena postarinom u jednom smeru jer mi je poslala nesto sto ne odgovara opisu, da je napisala tacne podatke ne bih to ni uzimala. Po meni kada prodavac pogresi onda on treba da nadoknadi postarinu i da plati drugu ako zeli predmet nazad, a ako je greska u transportu tj. do kuriske sluzbe onda ide ona gore procedura, ne preuzimati paket ako se vidi da je ostecen, uraditi zapisnik itd. I to vazi samo ako je paket osiguran.
2023 02 26
Za skrivene mane predmeta odgovara prodavac. Tražite da Vam vrati plaćeni iznos sa poštarinom i naravno plati poštarinu do nje. Ukoliko ne želi, prijavite adminu i upozoriće je na to - ukoliko ne želi da bude blokirana. Valjda je i njoj u interesu... Ako zaista nije videla, dešavaju se propusti, da isti ispravi.
2023 02 26
Ukoliko je prodavac napravio propust realno bi trebalo da plati obe poštarine ukoliko kupcu predmet ne odgovara.
2023 02 27
> FantasticOffer: > Ukoliko je prodavac napravio propust realno bi trebalo da plati obe poštarine ukoliko kupcu predmet ne odgovara. Naravno i apsolutno se slažem. Tako je na svim ostalim sjtovima za kupoprodaju i tako bi trebalo, ali ova situacija dovoljno govori o čoveku..
2023 02 27
> Esprit21: > > VBarbarez: > a mi kao prodavci snosimo odgovornost i takvi rizici da budemo u minusu nažalost postoje kada se radi online. 😊 > Ovo nije tacno, ne moze prodavac da snosi odgovornost jer ne dostavlja on paket. Na prodavcu je da upakuje lepo, a na kurirskoj sluzbi kako ce da se dostavi. Za ovakve situacije postoji Post Ekspres i osiguranje paketa (koje se dodatno placa na postarinu) i ako se ne varam potrebno je naznaciti vrednost paketa (vrednost paketa nije isto sto i otkupnina, da ne shvati neko pogresno, to su razlicite kategorije) i onda u slucaju gubitka ili ostecenja mozete traziti obestecenje. Kupac ako vidi da je paket u losem stanju treba da odbije preuzimanje i da se napravi zapisnik. Ako preuzme ostecen paket onda je na kupcu to. I ove firme velike kad salju pakete uvek kazu da ako primetimo da je paket ostecen odbijemo preuzimanje i napravimo zapisnik sa kurirom i onda oni to resavaju. Ako je paket dobro zapakovan onda se sadrzaj ne moze ostetiti, mada svako treba da ima u vidu da oni te pakete bacaju jedne na druge. Ima ih gomila i ne ponasaju se prema paketima kao da je svila, ako me razumete. Stvari podlozne ostecenju ne treba ni slati tako ili slati na rizik ako kupac hoce. Ovo sve ako se radi o ostecenju u transportu, neka druga ostecenja robe koja nisu nastala u transportu za to je odgovaran prodavac naravno. Sve je to super u teoriji, u praksi je to teško izvodljivo za pojedince koji prodaju krpice kao mi. Velike firme to imaju regulisano, a mi nismo velike firme i lanci prodaje, već pojedinci, nikome se ne isplati da se drnda sa kurirskom službom zbog sitnica, znamo svi koliko sve kurirske službe izlaze u susret oko bilo čega tj ne izlaze i koliko odgovaraju za to kako rukuju sa paketima tj ne odgovaraju.
2023 02 28
Imala sam skoro sličan slučaj 🙎🏼‍♀️Kupila sam patike od članice za dete, broje je bio pogrešan na oglasu je pisalo 23 ali su zapravo 24. Članica je to negirala i rekla da je izmerila gazište i kako je to trebalo da čitam. Takođe patike nisu svetleće jedna ne svetli takođe je to negirla i rekla kako su kod nje svetlele obe. Htela sam zamenu ali ona tvrdi da nema u tom broju patike što opet nije tačno, zato smo se dogovorile na povraćaj gde ona prihvata samo u slučaju da ja platim poštarinu. Sve u svemu loše iskustvo jer sam izgubila novac i vreme, jako neljubazna članica i neiskrena.
2023 03 03
> VBarbarez: > Sve je to super u teoriji, u praksi je to teško izvodljivo za pojedince koji prodaju krpice kao mi. Velike firme to imaju regulisano, a mi nismo velike firme i lanci prodaje, već pojedinci, nikome se ne isplati da se drnda sa kurirskom službom zbog sitnica, znamo svi koliko sve kurirske službe izlaze u susret oko bilo čega tj ne izlaze i koliko odgovaraju za to kako rukuju sa paketima tj ne odgovaraju. Nema nikakvog drndanja nego su to izgovori. Kakvo vam je drndanje da posaljete ili primite Post ekspresom gde je napisana vrednost porudzbine, da se plati malo vise za osiguranje paketa i onda u slucaju gubitka ili ostecenja posiljalac dobije obestecenje, a samim tim i kupac novac. Ako kupac hoce da ustedi malo i zbog toga nece da se napise vrednost i plati osiguranje, onda prodavac ne moze biti odgovoran za stetu koja nema veze sa stanjem predmeta u trenutku slanja.
2023 03 03