Nisam se lepo izrazila, nisam mislila na situaciju u kojoj je clanica koja je postavila temu, opisala sam neku moju situaciju u kojoj sam ja bila i kako sam ja postupila tada. Sto se tice ove situacije, a i svake generalno, ako predmet kod kupca dodje drugaciji nego sto je opisano, prodavac snosi troskove, to je jedino ispravno, sta god da se desi (dal propust prodavca, kurirske itd) kupac nije duzan da placa nesto sto nije porucio (naravno to se odnosi iskljucivo na opis i stanje koje je opisano, ne na to da se kupac mozda predomislio, ne svidja mu se kako stoji itd, to je vec do kupca a ne prodavca), to sto smo mi kao prodavci u minusu tada to je druga stvar, ali to je rizik online prodaje 😁
Nisam se lepo izrazila, nisam mislila na situaciju u kojoj je clanica koja je postavila temu, opisala sam neku moju situaciju u kojoj sam ja bila i kako sam ja postupila tada. Sto se tice ove situacije, a i svake generalno, ako predmet kod kupca dodje drugaciji nego sto je opisano, prodavac snosi troskove, to je jedino ispravno, sta god da se desi (dal propust prodavca, kurirske itd) kupac nije duzan da placa nesto sto nije porucio (naravno to se odnosi iskljucivo na opis i stanje koje je opisano, ne na to da se kupac mozda predomislio, ne svidja mu se kako stoji itd, to je vec do kupca a ne prodavca), to sto smo mi kao prodavci u minusu tada to je druga stvar, ali to je rizik online prodaje 😁