Pozdrav. Mislim da je to minimum mesec dana, plus ako upadne neki praznik. Meni su svojevremeno izgubili jedan baš baš veliki paket i uložila sam reklamaciju, i sve se to razvuklo jer je službenica bila na bolovanju, a ona jedina to radi, pa onda nisu mogli da nađu moju žalbu, zagubili je, ali ja sam imala kopiju, i t.d.. Rešili su posle dosta odugovlačenja u moju korist, ali posle tog rešenja nisam mnogo čekala na njihovu uplatu refundacije. Njihov maximum refundacije je tada bio 5000.
U formularu traže da navedeš vrednost paketa (ako nije bilo otkupa ili navedene vrednosti prilikom slanja) i ako reše u tvoju korist onda dobijaš vrednost koju si navela minus poštarina ako nije bila plaćena prilikom slanja. Nije ista situacija ali procedure su manje više iste. Najvažnije je da čuvaš sve papire, i obavezno napravi kopiju uložene reklamacije i svega ostalog, za svaki slučaj. Meni je bilo ključno upravo to da saam imala kopiju žalbe jer da nisam verovatno bi sve trajalo još duže...
Pozdrav. Mislim da je to minimum mesec dana, plus ako upadne neki praznik. Meni su svojevremeno izgubili jedan baš baš veliki paket i uložila sam reklamaciju, i sve se to razvuklo jer je službenica bila na bolovanju, a ona jedina to radi, pa onda nisu mogli da nađu moju žalbu, zagubili je, ali ja sam imala kopiju, i t.d.. Rešili su posle dosta odugovlačenja u moju korist, ali posle tog rešenja nisam mnogo čekala na njihovu uplatu refundacije. Njihov maximum refundacije je tada bio 5000.
U formularu traže da navedeš vrednost paketa (ako nije bilo otkupa ili navedene vrednosti prilikom slanja) i ako reše u tvoju korist onda dobijaš vrednost koju si navela minus poštarina ako nije bila plaćena prilikom slanja. Nije ista situacija ali procedure su manje više iste. Najvažnije je da čuvaš sve papire, i obavezno napravi kopiju uložene reklamacije i svega ostalog, za svaki slučaj. Meni je bilo ključno upravo to da saam imala kopiju žalbe jer da nisam verovatno bi sve trajalo još duže...