Zanimaju me iskustva članica sa Online kupovinom u Reserved, Mohito, House i ostalim brendovima LPP kompanije (mislim da su njihovi i Cropp i Sinsay).
Kod svake kupovine imam neki problem.
Prvo plaćanje online, gde mi u procesu plaćanja skinu novac sa računa, pa mi izbace grešku 404 i onda mi piše da porudžbina nije plaćena i da pokušam ponovo.
Onda moram da otkažem porudžbinu I da pišem mejl njihovoj korisničkoj podršci(koju je gotovo nemoguće dobiti) da mi vrate novac koji onda čekam danima.
Naravno moram da napravim novu porudžbinu I platim pouzećem.
Sledeći problem, čekanje na isporuku preko 10 dana, bez ikakve informacije za praćenje iste, poslednji put su javili da je preuzeta od strane kurira i tako je stajalo dok nije isporučena bez ikakve najave 10 dana kasnije.
I napokon, povrat robe za koji se čekaju kuriri u nedogled i nikad ne dodju na zakazan dan.
Sad pokušavam da vratim jednu haljinu, I da se ne bih jurila sa kurirom, izabrala sam opciju "mesto za preuzimanje" misleći da ću samo da odnesem u poštu i skratim sebi muke.
Nije mi stigao mejl sa instrukcijama za povrat, samo mi na profilu piše "odnesite na bilo koje mesto za preuzimanje". Gde su ta mesta za preuzimanje?
Poludeću više od njih 😂
Zanimaju me iskustva članica sa Online kupovinom u Reserved, Mohito, House i ostalim brendovima LPP kompanije (mislim da su njihovi i Cropp i Sinsay).
Kod svake kupovine imam neki problem.
Prvo plaćanje online, gde mi u procesu plaćanja skinu novac sa računa, pa mi izbace grešku 404 i onda mi piše da porudžbina nije plaćena i da pokušam ponovo.
Onda moram da otkažem porudžbinu I da pišem mejl njihovoj korisničkoj podršci(koju je gotovo nemoguće dobiti) da mi vrate novac koji onda čekam danima.
Naravno moram da napravim novu porudžbinu I platim pouzećem.
Sledeći problem, čekanje na isporuku preko 10 dana, bez ikakve informacije za praćenje iste, poslednji put su javili da je preuzeta od strane kurira i tako je stajalo dok nije isporučena bez ikakve najave 10 dana kasnije.
I napokon, povrat robe za koji se čekaju kuriri u nedogled i nikad ne dodju na zakazan dan.
Sad pokušavam da vratim jednu haljinu, I da se ne bih jurila sa kurirom, izabrala sam opciju "mesto za preuzimanje" misleći da ću samo da odnesem u poštu i skratim sebi muke.
Nije mi stigao mejl sa instrukcijama za povrat, samo mi na profilu piše "odnesite na bilo koje mesto za preuzimanje". Gde su ta mesta za preuzimanje?
Poludeću više od njih 😂