Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

Klubovi, sastanci istomišljenika /

Reserved, Mohito, House itd.

Zanimaju me iskustva članica sa Online kupovinom u Reserved, Mohito, House i ostalim brendovima LPP kompanije (mislim da su njihovi i Cropp i Sinsay). Kod svake kupovine imam neki problem. Prvo plaćanje online, gde mi u procesu plaćanja skinu novac sa računa, pa mi izbace grešku 404 i onda mi piše da porudžbina nije plaćena i da pokušam ponovo. Onda moram da otkažem porudžbinu I da pišem mejl njihovoj korisničkoj podršci(koju je gotovo nemoguće dobiti) da mi vrate novac koji onda čekam danima. Naravno moram da napravim novu porudžbinu I platim pouzećem. Sledeći problem, čekanje na isporuku preko 10 dana, bez ikakve informacije za praćenje iste, poslednji put su javili da je preuzeta od strane kurira i tako je stajalo dok nije isporučena bez ikakve najave 10 dana kasnije. I napokon, povrat robe za koji se čekaju kuriri u nedogled i nikad ne dodju na zakazan dan. Sad pokušavam da vratim jednu haljinu, I da se ne bih jurila sa kurirom, izabrala sam opciju "mesto za preuzimanje" misleći da ću samo da odnesem u poštu i skratim sebi muke. Nije mi stigao mejl sa instrukcijama za povrat, samo mi na profilu piše "odnesite na bilo koje mesto za preuzimanje". Gde su ta mesta za preuzimanje? Poludeću više od njih 😂
2023 07 28
Ja sam skoro porucivala sa House sajta isto mi je tako izbacilo gresku, a skinulo pare sa racuna, ali sam sacekala jedno pola sata sat i onda je proslo sve normalno. Stvari sam cekala 10 dana ja mislim, ali ajde bilo je u vreme popusta pa su imali guzvu. Mislim da se pod mesto za preuzimanje podrazumevaju radnje jer nude opciju primanja paketa u radnju 😊
2023 07 28
> IsidoraC96: > Ja sam skoro porucivala sa House sajta isto mi je tako izbacilo gresku, a skinulo pare sa racuna, ali sam sacekala jedno pola sata sat i onda je proslo sve normalno. Stvari sam cekala 10 dana ja mislim, ali ajde bilo je u vreme popusta pa su imali guzvu. Mislim da se pod mesto za preuzimanje podrazumevaju radnje jer nude opciju primanja paketa u radnju 😊 Hvala na odgovoru ali nisu radnje u pitanju. Ima 3 opcije za povrat: Dolazak kurira na adresu (Milisped) Povrat u radnju Mesto za preuzimanje (Milisped) Ova poslednja je kao npr kada radite povrat u Zari pa Vam pošalju na mejl nalepnicu i onda odete u poštu i pošaljete (umesto da dolazi poštar kod Vas). Pisala sam im na mejl, pa će valjda odgovoriti u neko dogledno vreme.
2023 07 28
Ja sam prezadovoljna sa House i Cropom. 🤍 Duze se ceka isporuka ali vredi ako uzmemo u obzir pristupacne i lepe komade koje imaju🖤 Placam uvek pouzecem. Paket ako ne preuzmem isti dan kad stigne, ceka me u posti 7 dana. Mohito- nisu neki sa kvalitetom i velicinama.
2023 07 28
da dodam RESERVED mi je najbolji. 🌸
2023 07 28
Ja uvek placam pouzecem a sto se cekanja tice znaci kao da iz inostranstva cekam. Paket stigne nekad i za 2 nedelje znaci jedino tu poludim jer svaki dan cekas paket jer ne znas kad ce da stigne, vracala sam samo u Cropp-u nesto i kurir je dosao kad je bilo zakazano i to je to, inace narucujem iz House-a, Reserved, Cropp, Bershka, Sinsay tu home decor... i isto se ceka 100 godina da stigne posto sam primetila da je u vecini kod svih ista kurirska sluzba
2023 07 28
Izgleda da sam samo ja baksuz onda ,:) Doduse precicu na placanje pouzecem, pa cu verovatno samim tim imati manje problema. Slazem se vezano za sam kvalitet odece, lepe i pristupacne komade itd. Ali sam proces kupovine, dostave, povrata mi se pokazao kao potpuno nepouzdan. (Da napomenem da dosta cesto porucujem sa ovih sajtova, imala sam i ok iskustva ali mnogo vise problematicnih)
2023 07 28
Kod svih narucujem i bas sam zadovoljna citavim procesom.. Jedino me kod House nervira sto im nekad treba i po dve nedelje da posalju stvar, ali dobro...
2023 07 29