Da se ogradim nije reklama. Nakon mučne saradnje i više nerazumnih komunikacija moram da presečem niz gluposti koje su počele da postaju sve češće i skoro pa dominantne ( po pravilu od članica koje su tu od prekjuče). Arogancija, bahatost, bezobrazluk su prevazišli moju meru tolerancije.
Obnavljaču temu možda nekom pomogne.
Molim sve, a naročito one koji bi kod mene nešto da kupe na ovom ili drugom profilu, da čitaju opise i pogledaju fotografije. Ako meni nije teško da fotografišem svski ugao, opišem svaki detalj ( podrazumevaju se i mane ako ih ima) zašto je vama teško da pročitate? Već 5 godina se iskreno trudim da svaki moj kupac iz saradnje sa mnom izađe u minimumu zadovoljan. Bez obzira na iznos sve što treba slikam koliko god puta treba, kako bi ste imali prave info za donošenje odluke. Iz ličnog iskustva kao kupac bih zaključila da značajan broj članica, ne odgavara na poruke, daje lažne opise, šalje buđavu oštećenu robu, mrzi ih da slikaju itd. Pa zašto onda mislite da je u redu da maltretirate druge, bahatite se njihovim vremenom, pravite ih ludim samo zato što vas mrzi da čitate i gledate. Ne razumem. I da, jeste grubo, ali ne mogu da verujem da mi svaki dan stiže pitanje koliko nešto košta a svaka stvar ima cenu, koliko mililitara je parfem a sve lepo piše, jel novo ( u nazivu pise nov neseser, fotografija sa orig.folijom), jel haljina ( ne traktor je ali bolje zvuči ako napišem u naslovu haljina)? I kada dobiju odgovore ili muuuuuk ili jel mogu da vratim nisam to tako zamislila. A činilo mi se da neke članice u uvodima preteruju...
Da se ogradim nije reklama. Nakon mučne saradnje i više nerazumnih komunikacija moram da presečem niz gluposti koje su počele da postaju sve češće i skoro pa dominantne ( po pravilu od članica koje su tu od prekjuče). Arogancija, bahatost, bezobrazluk su prevazišli moju meru tolerancije.
Obnavljaču temu možda nekom pomogne.
Molim sve, a naročito one koji bi kod mene nešto da kupe na ovom ili drugom profilu, da čitaju opise i pogledaju fotografije. Ako meni nije teško da fotografišem svski ugao, opišem svaki detalj ( podrazumevaju se i mane ako ih ima) zašto je vama teško da pročitate? Već 5 godina se iskreno trudim da svaki moj kupac iz saradnje sa mnom izađe u minimumu zadovoljan. Bez obzira na iznos sve što treba slikam koliko god puta treba, kako bi ste imali prave info za donošenje odluke. Iz ličnog iskustva kao kupac bih zaključila da značajan broj članica, ne odgavara na poruke, daje lažne opise, šalje buđavu oštećenu robu, mrzi ih da slikaju itd. Pa zašto onda mislite da je u redu da maltretirate druge, bahatite se njihovim vremenom, pravite ih ludim samo zato što vas mrzi da čitate i gledate. Ne razumem. I da, jeste grubo, ali ne mogu da verujem da mi svaki dan stiže pitanje koliko nešto košta a svaka stvar ima cenu, koliko mililitara je parfem a sve lepo piše, jel novo ( u nazivu pise nov neseser, fotografija sa orig.folijom), jel haljina ( ne traktor je ali bolje zvuči ako napišem u naslovu haljina)? I kada dobiju odgovore ili muuuuuk ili jel mogu da vratim nisam to tako zamislila. A činilo mi se da neke članice u uvodima preteruju...