Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na povraćaj novca u sledećim slučajevima:
1. u roku od 14 dana (broje se i radni i neradni!) kada odustane od ugovora zaključenog putem interneta, i to BEZ obrazlaganja i dodatnih troškova - ova klauzula stoji na 90% sajtova, npr pogledajte WIn Win ili sl.
2. ukoliko prodavac ne isporuči robu i
3. ukoliko roba nije saglasna opisanom (tu zakon daje čak 6 meseci fore za povraćaj, koji se u praksi manje/više poštuje, grčevitom borbom obeju strana).
Vaš slučaj je br.1, a Vaš prodavac onaj čije je ime na izdatoj fakturi. Postavlja se pitanje koliko je faktura validna, ako na njoj NEMA kontakt-podataka o izdavaocu. To je prvi signal za uzbunu.
Zatim, svaki prodajni sajt obično ima svoj obrazac Zahteva za raskid ugovora, koji u papirnom obliku prati kupljeni proizvod.
Ako ga nema u paketu, to je drugi signal za uzbunu.
Prodavac ima pravo da povrat novca odloži do stvarnog povraćaja proizvoda.
No, ako prekoračite 14 dana da podnesete zahtev, pravo povraćaja gubite.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima pravo na povraćaj novca u sledećim slučajevima:
1. u roku od 14 dana (broje se i radni i neradni!) kada odustane od ugovora zaključenog putem interneta, i to BEZ obrazlaganja i dodatnih troškova - ova klauzula stoji na 90% sajtova, npr pogledajte WIn Win ili sl.
2. ukoliko prodavac ne isporuči robu i
3. ukoliko roba nije saglasna opisanom (tu zakon daje čak 6 meseci fore za povraćaj, koji se u praksi manje/više poštuje, grčevitom borbom obeju strana).
Vaš slučaj je br.1, a Vaš prodavac onaj čije je ime na izdatoj fakturi. Postavlja se pitanje koliko je faktura validna, ako na njoj NEMA kontakt-podataka o izdavaocu. To je prvi signal za uzbunu.
Zatim, svaki prodajni sajt obično ima svoj obrazac Zahteva za raskid ugovora, koji u papirnom obliku prati kupljeni proizvod.
Ako ga nema u paketu, to je drugi signal za uzbunu.
Prodavac ima pravo da povrat novca odloži do stvarnog povraćaja proizvoda.
No, ako prekoračite 14 dana da podnesete zahtev, pravo povraćaja gubite.