> WhiteWolf:
> Ja sam par puta slala prošle godine i svi su bili uručeni u roku od 2-3 dana.
> Ali s obzirom da su pooštrili mere i da plene kako im je šta volja na granici, nikad se ne zna.
> U svakom slučaju ako je u PostExpress-u čitav proces prosleđivanja od Beograda do Kraljava trajao nedelju dana, samim tim su prekršili klauzulu o brzoj dostavi (usluzi koju i plaćate duplo skuplje od redovne pošiljke). Stoga imate pravo kao pošiljalac ili primalac, čim paket bude uručen, da podnesete pismenu žalbu na šalteru u roku od 24h i trebalo bi da refundiraju duplu poštarinu onome ko je platio poštarinu. Ali isključivo nakon što je paket uručen, u suprotnom se smatra da usluga nije obavljena.
> Možete se informisati na njihovom sajtu o detaljima ili se raspitati u pošti. :)
> Što se tiče Kosova, moj savet Vam je da ne šaljete ništa u ,,južnu pokrajinu'', jer naši nemaju gotovo nikakvu nadležnost. Recimo ako šaljete knjige na srpskom jeziku, biće odmah zaplenjene i uništene, dok sva roba u vrednosti preko 25e (nisam sigurna za tačnu cifru, neka me ispravi ko ima tačnu informaciju), se takođe pleni/carini, u zavisnosti kome zapadne pod ruku od carinika. Iz ovih razloga ćete na 90% profila na Kupindu i sličnim sajtovima videti da ne šalju dole.
Udzbenici se zaplenjuju, a sto se tice ostalog kupujem online na svim navedenim sajtovima i svi prodavci salju do 2000 sa otkupom, narucujem parfeme, telefone, original patike bez otkupa i nikad mi dosad nisu carinili, stize mi sve bez problema, e sad sto je korona i sto ne moze da stigne to je druga stvar.Ako ja uplatim unapred onda ja rizikujem za to sto sam narucila a ne prodavac.
> WhiteWolf:
> Ja sam par puta slala prošle godine i svi su bili uručeni u roku od 2-3 dana.
> Ali s obzirom da su pooštrili mere i da plene kako im je šta volja na granici, nikad se ne zna.
> U svakom slučaju ako je u PostExpress-u čitav proces prosleđivanja od Beograda do Kraljava trajao nedelju dana, samim tim su prekršili klauzulu o brzoj dostavi (usluzi koju i plaćate duplo skuplje od redovne pošiljke). Stoga imate pravo kao pošiljalac ili primalac, čim paket bude uručen, da podnesete pismenu žalbu na šalteru u roku od 24h i trebalo bi da refundiraju duplu poštarinu onome ko je platio poštarinu. Ali isključivo nakon što je paket uručen, u suprotnom se smatra da usluga nije obavljena.
> Možete se informisati na njihovom sajtu o detaljima ili se raspitati u pošti. :)
> Što se tiče Kosova, moj savet Vam je da ne šaljete ništa u ,,južnu pokrajinu'', jer naši nemaju gotovo nikakvu nadležnost. Recimo ako šaljete knjige na srpskom jeziku, biće odmah zaplenjene i uništene, dok sva roba u vrednosti preko 25e (nisam sigurna za tačnu cifru, neka me ispravi ko ima tačnu informaciju), se takođe pleni/carini, u zavisnosti kome zapadne pod ruku od carinika. Iz ovih razloga ćete na 90% profila na Kupindu i sličnim sajtovima videti da ne šalju dole.
Udzbenici se zaplenjuju, a sto se tice ostalog kupujem online na svim navedenim sajtovima i svi prodavci salju do 2000 sa otkupom, narucujem parfeme, telefone, original patike bez otkupa i nikad mi dosad nisu carinili, stize mi sve bez problema, e sad sto je korona i sto ne moze da stigne to je druga stvar.Ako ja uplatim unapred onda ja rizikujem za to sto sam narucila a ne prodavac.