Drage dame,
na krpicama sam godinama i imala sam srece da nemam većih problema sa saradnjama, ali sada sam se našla u jednom.
Naime, članica sa dosta pozitivnih utisaka i bez negativnih je trebala da mi uplati novac za paket na račun, jer sam ja bila napravila grešku pri slanju. Bila je izuzetno fina i imala razumevanja, što uvek cenim i poštujem, i tada me zamolila da uplati za par dana, na šta sam ja naravno pristala, još dodatno spustila cenu da se iskupim. To se zatim pretvorilo u to da je ja na svakih mesec-dva podsećam, na šta bi ona uvek imala neki razlog zašto ne može, da se izvinjava i da će uplatiti uskoro, što se nikada ne bi desilo. I tada bi uvek bila fina, a ja imala razumevanja jer je zaista bila korektna, ljubazna i ima pozitivnih utisaka.
To se pretvorilo u 10 MESECI čekanja, gde mi više nije ni do para, nije uopšte velika cifra u pitanju, već do principa, pritom je u pitanju bila dosta vredna roba. Kada sam joj, pristojno ali čvrsto, nedavno poslala da zaista mislim da sam imala maksimalno razumevanja i da više nema smisla da skoro godinu dana čekam na uplatu, dok je ona svoj paket odavno dobila, i da ću u suprotnom biti primorana da ostavim negativnu ocenu, dobila sam odgovor tipa da li ja to njoj pretim negativnom ocenom, da sada odjednom roba ne valja (pritom, zaista nema šta da ne valja i ništa joj do tada nije falilo) i otprilike me ucenila kako može ona svašta o mojoj robi da ispriča u tom slučaju.
Nastavak u komentaru:
Drage dame,
na krpicama sam godinama i imala sam srece da nemam većih problema sa saradnjama, ali sada sam se našla u jednom.
Naime, članica sa dosta pozitivnih utisaka i bez negativnih je trebala da mi uplati novac za paket na račun, jer sam ja bila napravila grešku pri slanju. Bila je izuzetno fina i imala razumevanja, što uvek cenim i poštujem, i tada me zamolila da uplati za par dana, na šta sam ja naravno pristala, još dodatno spustila cenu da se iskupim. To se zatim pretvorilo u to da je ja na svakih mesec-dva podsećam, na šta bi ona uvek imala neki razlog zašto ne može, da se izvinjava i da će uplatiti uskoro, što se nikada ne bi desilo. I tada bi uvek bila fina, a ja imala razumevanja jer je zaista bila korektna, ljubazna i ima pozitivnih utisaka.
To se pretvorilo u 10 MESECI čekanja, gde mi više nije ni do para, nije uopšte velika cifra u pitanju, već do principa, pritom je u pitanju bila dosta vredna roba. Kada sam joj, pristojno ali čvrsto, nedavno poslala da zaista mislim da sam imala maksimalno razumevanja i da više nema smisla da skoro godinu dana čekam na uplatu, dok je ona svoj paket odavno dobila, i da ću u suprotnom biti primorana da ostavim negativnu ocenu, dobila sam odgovor tipa da li ja to njoj pretim negativnom ocenom, da sada odjednom roba ne valja (pritom, zaista nema šta da ne valja i ništa joj do tada nije falilo) i otprilike me ucenila kako može ona svašta o mojoj robi da ispriča u tom slučaju.
Nastavak u komentaru: