Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

POVRAT NOVCA

Dobar dan! Pitanje za članice - vršite li povrat novca kad mušterija nije zadovoljna sa robom? Bilo da je u pitanju da plaćate njihovu poštarinu ili ne?
pre 12 dana, 08:18
Noo noo:) iz tog razloga mogu da posaljem 1001 sliku, meru i video i ne marim da izadjem u susret za 1000 pitanja , treba ljudi da znaju sta kupuju. Ali da idem da vracam cekam Paket itd itd zato sto se neko nije lepo raspitao , to ipak ne :) Ne verujem da mnogo clanica to rade ovde, ko radi svaka cast na zivcima :) :) :)
pre 12 dana, 09:16
Sve zavisi zbog cega je nezadovoljna.Da li u opisu nije bilo sve navedeno,da li neka nepravilnost nije bila uslikana,da li nije dobro premereno ili prosto nije nista od toga..Zavisi generalno sta je u pitanju o kojoj cifri se radi..
pre 12 dana, 09:44
Da je proizvod stigao sa nekim oštećenjem koje nisam navela, da sam lose izmerila nešto, da je greška isključivo do mene, vratila bih novac. Ako pošaljem mere i dobijem odgovor "proizvod mi je veliki", a mere koje sam napisala su tačne, ne vraćam novac jer nije moja greška, nego greška kupca :)
pre 12 dana, 10:15
Ne stajem ni na jednu stranu iskljucivo...Meni se nekoliko puta desilo da je roba stigla sa ostecenjima kojih nema na slikama, pa nisam vracala. Konkretno, clanica je vratila cipele i stavila otkup za njenu postarinu. Cipele su me ispale 2x skuplje nego sto sam ih stavila. U pitanju su minorne tackice na cipelama, mada eto mozda ja nisam sitnicar po prirodi.
pre 12 dana, 12:05
Bas onako kako jelena2606 kaze, zavisi zbog cega je nezadovoljstvo. Da li je sve navedeno u opisu, da li ste tacno napisali sve, dimenzije, stanje, materijal, eventualna ostecenja i mane? Ako je sve lepo navedeno onda nije do vas nego je greska do kupca i u tom slucaju nema vracanja. Ako je nezadovoljstvo opravdano onda je i vracanje opravdano.
pre 12 dana, 18:35
Ja uvek naglasim da vraćam uz poštarinu kupca, isti ili naredni dan, meni je to fer, ništa ne gubim na taj način , kurir mi svakako donosi pošiljke.. Iskreno ,to mi se desilo dva puta ali zadovoljni svi! jednoj članici je dzemper bio kratak, rekla je da joj loše stoji i ja sam se loše osećala zbog toga, vratila je odmah, druga je na štikli videla neke tufnice koje ja nisam i to je ok.
pre 12 dana, 00:17
> jelenauu: > Ja uvek naglasim da vraćam uz poštarinu kupca, isti ili naredni dan, meni je to fer, ništa ne gubim na taj način , kurir mi svakako donosi pošiljke.. Iskreno ,to mi se desilo dva puta ali zadovoljni svi! jednoj članici je dzemper bio kratak, rekla je da joj loše stoji i ja sam se loše osećala zbog toga, vratila je odmah, druga je na štikli videla neke tufnice koje ja nisam i to je ok. Dobra ideja. Desi se da je neko veci detaljista, ali sigurno da ne treba ici ni na ciju stetu. :) Hvala vam na odgovorima.
pre 11 dana, 11:37