Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

POVRAT NOVCA

Dobar dan! Pitanje za članice - vršite li povrat novca kad mušterija nije zadovoljna sa robom? Bilo da je u pitanju da plaćate njihovu poštarinu ili ne?
2022 05 10
Noo noo:) iz tog razloga mogu da posaljem 1001 sliku, meru i video i ne marim da izadjem u susret za 1000 pitanja , treba ljudi da znaju sta kupuju. Ali da idem da vracam cekam Paket itd itd zato sto se neko nije lepo raspitao , to ipak ne :) Ne verujem da mnogo clanica to rade ovde, ko radi svaka cast na zivcima :) :) :)
2022 05 10
Sve zavisi zbog cega je nezadovoljna.Da li u opisu nije bilo sve navedeno,da li neka nepravilnost nije bila uslikana,da li nije dobro premereno ili prosto nije nista od toga..Zavisi generalno sta je u pitanju o kojoj cifri se radi..
2022 05 10
Da je proizvod stigao sa nekim oštećenjem koje nisam navela, da sam lose izmerila nešto, da je greška isključivo do mene, vratila bih novac. Ako pošaljem mere i dobijem odgovor "proizvod mi je veliki", a mere koje sam napisala su tačne, ne vraćam novac jer nije moja greška, nego greška kupca :)
2022 05 10
Ne stajem ni na jednu stranu iskljucivo...Meni se nekoliko puta desilo da je roba stigla sa ostecenjima kojih nema na slikama, pa nisam vracala. Konkretno, clanica je vratila cipele i stavila otkup za njenu postarinu. Cipele su me ispale 2x skuplje nego sto sam ih stavila. U pitanju su minorne tackice na cipelama, mada eto mozda ja nisam sitnicar po prirodi.
2022 05 10
Bas onako kako jelena2606 kaze, zavisi zbog cega je nezadovoljstvo. Da li je sve navedeno u opisu, da li ste tacno napisali sve, dimenzije, stanje, materijal, eventualna ostecenja i mane? Ako je sve lepo navedeno onda nije do vas nego je greska do kupca i u tom slucaju nema vracanja. Ako je nezadovoljstvo opravdano onda je i vracanje opravdano.
2022 05 10
Ja uvek naglasim da vraćam uz poštarinu kupca, isti ili naredni dan, meni je to fer, ništa ne gubim na taj način , kurir mi svakako donosi pošiljke.. Iskreno ,to mi se desilo dva puta ali zadovoljni svi! jednoj članici je dzemper bio kratak, rekla je da joj loše stoji i ja sam se loše osećala zbog toga, vratila je odmah, druga je na štikli videla neke tufnice koje ja nisam i to je ok.
2022 05 11
> jelenauu: > Ja uvek naglasim da vraćam uz poštarinu kupca, isti ili naredni dan, meni je to fer, ništa ne gubim na taj način , kurir mi svakako donosi pošiljke.. Iskreno ,to mi se desilo dva puta ali zadovoljni svi! jednoj članici je dzemper bio kratak, rekla je da joj loše stoji i ja sam se loše osećala zbog toga, vratila je odmah, druga je na štikli videla neke tufnice koje ja nisam i to je ok. Dobra ideja. Desi se da je neko veci detaljista, ali sigurno da ne treba ici ni na ciju stetu. :) Hvala vam na odgovorima.
2022 05 11