Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Forumi /

Lepota, stil, zdravlje /

Sport i dijeta /

Trening za pocetnike

Ko ima iskustva i preporuke kako poceti? 😊
pre 28 dana, 23:53
Pozdrav Silvana, Obzirom da ste početnik, moj Vam je savet da vežbate 3 puta nedeljno, obavezno trening snage, i da to bude trening za celo telo u prvih mesec - dva dok se ne naviknete. 😊 Gledajte da to budu osnovne vežbe (čučanj, iskoraci, mrtvo dizanje, potpisan sa klupe, biceps pregib, triceps ekstenzija i vežbe za ramena) 5 do 6 vežbica najviše, po 3 serije, i između 10 i 12 ponavljanja. Možete na internetu naći jako puno primera, samo vodite računa "ko će Vam biti edukator", obzirom da danas svako može da postane personali trener. (ja bih vam savetovala da pogledate na youtube-u recimo kanal od devojke koja se zove Krissy Cela, jako lepo objasnjava + možete da nađete dosta vežbi). Nadam se da je ovo pomoglo, ako treba još neka informacija, pišite slobodno. 😊
pre 28 dana, 09:04
Jako Vam je uopšteno pitanje...koliko imate godina,kakvo Vam je opšte zdravstveno stanje, kakvi su Vam afiniteti, šta želite da postignete itd...vežbati se može na milion načina, a po meni je teretana poslednja opcija (mrtvo dizanje za početnika - ne bih rekla)...
pre 28 dana, 10:32
> supergaga: > Jako Vam je uopšteno pitanje...koliko imate godina,kakvo Vam je opšte zdravstveno stanje, kakvi su Vam afiniteti, šta želite da postignete itd...vežbati se može na milion načina, a po meni je teretana poslednja opcija (mrtvo dizanje za početnika - ne bih rekla)... Imam 30 godina, zdrava.. Zelim da se zategnem i skinem oko 3kg Nisam planirala da krenem u teretanu, kucni treninzi Imam tegove od po 5 do 20kg, fokusirala bih se najvise na donji deo, noge i gluteus. Pa me zanima neki program za pocetnike, koliko serija i kako bi otprilike trebao da izgleda trening, koliko serija i koje vezbe. Gledala sam par puta sa jutjuba, imala sam nesnosnu upalu misica, jer sam se verovatno preopteretila za pocetnike.
pre 28 dana, 11:44
> BojanaMatijevic: > Pozdrav Silvana, > Obzirom da ste početnik, moj Vam je savet da vežbate 3 puta nedeljno, obavezno trening snage, i da to bude trening za celo telo u prvih mesec - dva dok se ne naviknete. 😊 > Gledajte da to budu osnovne vežbe (čučanj, iskoraci, mrtvo dizanje, potpisan sa klupe, biceps pregib, triceps ekstenzija i vežbe za ramena) 5 do 6 vežbica najviše, po 3 serije, i između 10 i 12 ponavljanja. Možete na internetu naći jako puno primera, samo vodite računa "ko će Vam biti edukator", obzirom da danas svako može da postane personali trener. (ja bih vam savetovala da pogledate na youtube-u recimo kanal od devojke koja se zove Krissy Cela, jako lepo objasnjava + možete da nađete dosta vežbi). > Nadam se da je ovo pomoglo, ako treba još neka informacija, pišite slobodno. 😊 Hvala, pomogli ste mi sto se tice serija i ponavljanja 😘
pre 28 dana, 11:46
Ja bih Vam preporučila pilates za početnike a posle napredniji. Odlično za celo telo a i dušu. Pored toga hodanje svaki dan.
pre 26 dana, 08:02
> AppleRed: > Ja bih Vam preporučila pilates za početnike a posle napredniji. Odlično za celo telo a i dušu. Pored toga hodanje svaki dan. Tako je...sa pilatesom nema greške, taj program je prvobitno osmišljen za rekovalescente pa nema rizika od povreda...
pre 26 dana, 15:40
> AppleRed: > Ja bih Vam preporučila pilates za početnike a posle napredniji. Odlično za celo telo a i dušu. Pored toga hodanje svaki dan. Hvala, pocecu onda sa tim Nije mi palo na pamet 🙂
pre 25 dana, 22:23