Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Sta se desava sa clanicama ovog sajta?

![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/62916e3110e9c0f29c3cef2591ebc74b.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/23c3e6d69591db729835a66e95c742eb.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/1250c26183441cd19ff331c7e6f96dc2.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/cd2fa531b52af77b2bddf6443f41b0f7.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/f6558f5856f4fff3270e5a76a1cd557c.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/b7c6c38534d85ff4291d5300d62c86f9.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/5bd0bc43060ac81fa5b898d974b51eae.jpg) Cekala sam par dana, onda kad sam videla da ne salje trazila sam da mi se vrati novac i da mi se ne salje torba jer mi vise ne treba, ali ona je uredno izignorisala, i poslala mi je, danas mi je stigla, a uplatila sam proslu sredu- 8 dana kasnije. Clanica vidno drska i bezobrazna. Oprez
2023 03 30
Kakav bezobrazluk!😠 I videla sam sta je napisala u odgovoru na Vasu negativnu, onaj tipicni “malogradjanski” bezobrazluk- kao, platili ste Moninu torbu 4500 dinara, u radnji kosta tri puta vise…. Hej, koga briga koliko kosta u radnji, I da ste je platili 450 rsd, ima da Vas ispostuje! To me uzasno nervira, taj stav, kad dodje do nekog konflikta, igraju na tu kartu… Inace, po mom misljenju, negativan utisak sasvim zasluzen…
2023 03 30
Mislim da nemate pravo da date negativnu koliko god bili izrevoltirani otezanjem i neprijatnim tonom clanice. Ako torba odgovara opisu, mozete ostaviti neutralan utisak uz obrazlozenje i iskopirati link ka ovoj temi.
2023 03 30
Zasto da ne ostavim negativan ako nije ispostovan dogovor?
2023 03 30
I te kako ima pravo da ostavi negativnu. Ako ste nezadovoljni saradnjom, necete sigurno da ostavite pozitivnu? Nema veze da li je predmet citav, komunikacija moze da bude uzasna i to je takodje za negativnu. Buduci kupci treba da znaju od koga kupuju. A te neutralne ocene su tehnicki pozitivne, niko nece da kopa da trazi medju pozitivnim neutralnu.
2023 03 30
Da, i neutralna se obicno ostavlja kad su recimo razmenjeni podaci, ali do saradnje NIJE doslo… Ovde je ocigledno doslo do saradnje, a ona nije protekla dobro, nije ispostovan dogovor… > darkacademia: > I te kako ima pravo da ostavi negativnu. Ako ste nezadovoljni saradnjom, necete sigurno da ostavite pozitivnu? Nema veze da li je predmet citav, komunikacija moze da bude uzasna i to je takodje za negativnu. Buduci kupci treba da znaju od koga kupuju. A te neutralne ocene su tehnicki pozitivne, niko nece da kopa da trazi medju pozitivnim neutralnu.
2023 03 30
> MilosevicM: > Zasto da ne ostavim negativan ako nije ispostovan dogovor? Pisite adminima da ne bude zabune, ali gleda se celokupna saradnja prilikom ocenjivanja. Saradnja nije samo dogovor oko slanja, vec vise faktora i od strane kupca i od strane prodavca. Vi ste sve ispostovali, nakon toga trazili novac nazad, po toj logici stvari i ona je mogla vratiti novac i dati vam negativnu jer ste odustali zbog njenog odugovlacenja. Dugo sam ovde i verujem da dobro poznajem pravila sajta a bilo bi lepo i da se jos iskusnih clanica ukljuce i prokomentarisu. Ako tasna odgovara opisu, nemate prava na negativan, ne mozete dati negativan nekome jer ste ozlojedjeni (da se razumemo, sa punim pravom) time sto je opravdano ili neopravdano razvlacio slanje i bio neprijatan u komunikaciji. Ne zauzimam niciju stranu a najbolje je da se obratite adminima.
2023 03 30
> darkacademia: > I te kako ima pravo da ostavi negativnu. Ako ste nezadovoljni saradnjom, necete sigurno da ostavite pozitivnu? Nema veze da li je predmet citav, komunikacija moze da bude uzasna i to je takodje za negativnu. Buduci kupci treba da znaju od koga kupuju. A te neutralne ocene su tehnicki pozitivne, niko nece da kopa da trazi medju pozitivnim neutralnu. Pozitivnu sigurno nece i ne treba, slanje je kasnilo i komunikacija je bila losa. Neutralan utisak kao vrata sa linkom teme pa koga zanima neka cita i sam proceni da li ce saradjivati sa takvom clanicom.
2023 03 30
> Anja0404: > Da, i neutralna se obicno ostavlja kad su recimo razmenjeni podaci, ali do saradnje NIJE doslo… Ovde je ocigledno doslo do saradnje, a ona nije protekla dobro, nije ispostovan dogovor… Ne, to je samo deo gde se može primeniti neutralna ocena i to je uvedeno pre možda dve-tri godine, lično se gnušam davanja neutralne zbog toga ali to je moj stav. Neutralna ocena je skroz "siva zona", koristimo je i kada iscrpimo mogućnosti davanja pozitivnih kao kupac i kao prodavac iako ne ulazi u zbir ocena, ali njena prava primena jeste upravo u ovome, nečime nismo bile zadovoljne a sveukupno smo dobile to što smo naručile i platile, dakle stigao nam je predmet baš takav ali smo ili čekale ili smo imale lošu komunikaciju. Istom logikom neutralnu može kupcu dati i prodavac koji je čekao danima na uplatu ili danima na preuzimanje a kupac ga je zavlačio, ali je interesantno da tada niko od prodavaca ne diže frku nego da pozitivnu, o negativnoj ni ne razmišlja. Nije sve crno-belo.
2023 03 30
To je možda za neutralnu ocenu po mom mišljenju, nije za negativnu jer ste torbu ipak dobili iako je komunikacija bila loša. Ne znam kako za tako kratko vreme nekom može da treba torba, posle par dana ne... Ok, možda za neku priliku, ali biće valjda i druge prilike, ako vam za tu nije poslužila, šta da se radi... Svašta može nekom da iskrsne, pa da ne može poslati odmah, jedini je problem što to nije javila, nego zavlačila, ali ako je neka gužva bila, možda i smrtni slučaj, razumljivo... I ok je što je rekla da će proslediti kontakt tih što su se javili za torbicu, pa prodajte dalje, ako je baš toliko nepotrebna. Ne treba preterivati baš. Ja sam tako izdramila za neku oštećenu majicu i patike, sve sa negativnom na Limundu i na kraju je ispalo da su mi baš poslužile stvari čak i takve. Sad bi im obrisala da se sećam od koga sam uzela, ali je jako davno bilo. 😁
2023 03 30
Mozda je kupcu trebala torba bas za taj dan, jasno je pitala je li postexpres sutra, prodavac je mogao odgovoriti da ne moze, da ne salje tako brzo (ima prodavaca koji salju, recimo, samo svakog ponedeljka), kupac bi mozda odustao, ovako je prevaren. Meni je to za negativnu.
2023 03 30
Drugo, kupac nije odustao od saradnje kad je torba vec poslata, insistirala je cim je prekrsen dogovor, ali je clanica bikvalno na silu poslala kad i kako njoj odgovara i odbila da vrati novac.
2023 03 30
Pa, dobro i kupac igra igru pa kaže šta se može pročitati u prepisci: Da li mi možete poslati novac nazad, obrisaću utisak... Posao za admina, amin. ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/dedba8321a1328322872a249c0094ed9.jpg)
2023 03 30
To nije igra, Srebrna (:-*) , Izbrisace utisak, ako prodavac ispravi gresku ( i preci preko vrlo neprijatne komunikacije), ne vidim sta je tu igra. Da je kupac neposten, ispljuvao bi torbu, ostetio... Ovo je samo civilizovan nacin da se nadje resenje, da kupac vrati torbu koja nije stigla po dogovoru, prodavac povrati deo casti i to je to. Neutralne se ostavljaju i kad nema vise prostora nakon ponovljenih saradnji medju clanicama.
2023 03 30
Ne znam kako niko ne obraća pažnju da je članica rekla da je imala smrtni slučaj. Jako često lažu naravno, ali realno je da se može desiti nešto na privatnom planu i onda iscimavati nekog za torbu u takvoj situaciji uopšte nije umesno. Meni se dešavalo da kupci zaista polome nogu i da imaju smrtni slučaj, iznenada otputuju, bili su korektni, refundirali su i duple troškove poštarine i slala sam ponovo kad su bili u mogućnosti da preuzmu, na primer. Ne lažu svi takve stvari, mada se uvek sumnja naravno, ali navaljivati za torbu, ako se tako nešto stvarno desilo uopšte nije ljudski. Uglavnom lažu, ali ne mora da znači.
2023 03 30
1 2 3