> darkacademia:
> Da je takva informacija javna, svima bi nam bila od velike pomoći. Jedina statistika koja može da se prati je na svom profilu i to nakon što platite za tu uslugu :/
> Ja objavljujem bukvalno u bilo koje doba dana, nekad u 3 ujutru, nekad u podne... nisam primetila razliku. Najbolje su mi primećeni predmeti koji se ovih dana pretražuju (cargo, aktuelne haljine, košuljice...). To što predmet izađe na početnu stranu na neki minut mi dosad i nije bilo nešto korisno.
> Otkad sam na sajtu shvatila sam značaj tagova za vidljivost predmeta. U jednom oglasu ima ograničenje od samo 5, međutim istu težinu imaju i ostale ključne reči u oglasu - naslov, materijali, boja, brend. Bitno je da se upotrebe sve varijacije jednog pojma (npr džeparke, džeparice, cargo, kargo pantalone), kao i da se opiše stilski sa što više pojmova (npr elegantna, svečana, za izlaske, maturska haljina). To omogućava da se predmet lakše nađe bez obzira na to ko šta pretraži, jer nemaju svi isti vokabular. Sa druge strane, korišćenje reči "zanimljiva, moderna, lepa, mladalačka (haljina)" ne govori apsolutno ništa o njoj i niko neće tako da pretražuje.
Moraću da obratim pažnju na opise onda, obično se fokusiram na tagove I to je to. Baš mi slabo ide prodaja ovih dana, a na kraju sam nakupovala ovde toliko stvari da imam još manje mesta😅
> darkacademia:
> Da je takva informacija javna, svima bi nam bila od velike pomoći. Jedina statistika koja može da se prati je na svom profilu i to nakon što platite za tu uslugu :/
> Ja objavljujem bukvalno u bilo koje doba dana, nekad u 3 ujutru, nekad u podne... nisam primetila razliku. Najbolje su mi primećeni predmeti koji se ovih dana pretražuju (cargo, aktuelne haljine, košuljice...). To što predmet izađe na početnu stranu na neki minut mi dosad i nije bilo nešto korisno.
> Otkad sam na sajtu shvatila sam značaj tagova za vidljivost predmeta. U jednom oglasu ima ograničenje od samo 5, međutim istu težinu imaju i ostale ključne reči u oglasu - naslov, materijali, boja, brend. Bitno je da se upotrebe sve varijacije jednog pojma (npr džeparke, džeparice, cargo, kargo pantalone), kao i da se opiše stilski sa što više pojmova (npr elegantna, svečana, za izlaske, maturska haljina). To omogućava da se predmet lakše nađe bez obzira na to ko šta pretraži, jer nemaju svi isti vokabular. Sa druge strane, korišćenje reči "zanimljiva, moderna, lepa, mladalačka (haljina)" ne govori apsolutno ništa o njoj i niko neće tako da pretražuje.
Moraću da obratim pažnju na opise onda, obično se fokusiram na tagove I to je to. Baš mi slabo ide prodaja ovih dana, a na kraju sam nakupovala ovde toliko stvari da imam još manje mesta😅