> REASHOP:
> 9. da navodite netačan sastav materijala ili pišete 'na etiketi' (videćete kad stigne) ili pišete neznam / xxx / ... i sl. (ali znate, posebno bzv., ako je novo sa etiketom)
> 10. da pišete u opisu profila da pitamo sve što nas zanima, jer reklamacije ne primate, a ne odgovarate na kulturno formulisan i precizan upit o merama, a u opisu oglasa, naravno, nemate sve potrebne informacije o predmetu
Desilo mi se bas ovde da kupim stvar koja je oznacena kao pamuk, a stigao poliester ili mesavina. I jos se prodavac ljutio na mene jer nisam htela da platim povratnu postarinu. Zbog njenog opisa sam ja bacila pare na proviziju za uplatu + postarinu, jos da joj placam i drugu...
I ovo drugo mi se desilo, prodavac ima naznaceno da ne prima reklamacije i da pitamo sve. Uredno sam se javila i niti mi je poslala obecane dodatne slike, ni dimenzije. Setala me vamo-tamo oko mesec dana uz neke izgovore. Pricala sam o tome vec. Jedan od izgovora je bio da joj je umrla majka. Za to vreme je prodavala, a posle sam saznala od druge clanice koja je procitala ovo sto sam napisala i kontaktirala me sa pitanjem da li se radi o "clanici X" jer se i njenoj drugarici slicno desilo sa tom, i ispostavilo se da verovatno prodaje robu koju nema radi privlacenja kupaca i onda kad joj se javimo daje neke izgovore i posle ignorise.
> REASHOP:
> 9. da navodite netačan sastav materijala ili pišete 'na etiketi' (videćete kad stigne) ili pišete neznam / xxx / ... i sl. (ali znate, posebno bzv., ako je novo sa etiketom)
> 10. da pišete u opisu profila da pitamo sve što nas zanima, jer reklamacije ne primate, a ne odgovarate na kulturno formulisan i precizan upit o merama, a u opisu oglasa, naravno, nemate sve potrebne informacije o predmetu
Desilo mi se bas ovde da kupim stvar koja je oznacena kao pamuk, a stigao poliester ili mesavina. I jos se prodavac ljutio na mene jer nisam htela da platim povratnu postarinu. Zbog njenog opisa sam ja bacila pare na proviziju za uplatu + postarinu, jos da joj placam i drugu...
I ovo drugo mi se desilo, prodavac ima naznaceno da ne prima reklamacije i da pitamo sve. Uredno sam se javila i niti mi je poslala obecane dodatne slike, ni dimenzije. Setala me vamo-tamo oko mesec dana uz neke izgovore. Pricala sam o tome vec. Jedan od izgovora je bio da joj je umrla majka. Za to vreme je prodavala, a posle sam saznala od druge clanice koja je procitala ovo sto sam napisala i kontaktirala me sa pitanjem da li se radi o "clanici X" jer se i njenoj drugarici slicno desilo sa tom, i ispostavilo se da verovatno prodaje robu koju nema radi privlacenja kupaca i onda kad joj se javimo daje neke izgovore i posle ignorise.