Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Da li čekate utiske?

Naslov teme se odnosi više na čekanje poruke da li je kupac zadovoljan kupljenim predmetom nego na sam utisak (mada bi bilo lepo i da ostave taj utisak). U poslednje vreme mi se dešava da za svaku prodaju moram da jurim kupca sa pitanjem "Da li je stigao paket I da li su zadovoljni?". Kad prodam predmet, nemam običaj da označim prodato sve dok mi se kupac ne javi, iako mi na profilu piše da ne radim povrat robe, nekako uvek volim da ostavim otvorenu tu opciju. Kad označim "Prodato" automatski nekoliko njih ukloni iz Omiljenih, pa ne bih da izgubim potencijalne kupce ukoliko se neka članica predomisli. Iako znam da kad pošaljem predmet, sa moje strane nema greške, nekako mi je sigurnije tako, ima nas raznih ovde. U svakom slučaju, kupci podignu pakete i ne javljaju se više, nekad pošaljem poruku da pitam jel sve u redu, pa odgovore. Užasno mi smeta to, valjda je nešto osnovno na ovom sajtu da se javi prodavcu (I ostavi utisak, ali to je manje bitno u ovoj temi). Neretko su to i članice sa 50+ utisaka koje bi trebalo da budu upućene u neku "kulturu" sajta. Kad je bio problem sa poštom, jednoj članici je stigao paket nakon 20 dana, čule smo se nekoliko puta u međuvremenu, kad je napokon podigla paket nije mi se javila, I na moje pitanje da li je podigla rekla je "Jesam". Nisam se dalje nastavljala, ali mislim mogla je da kaže da je sve u redu i da ostavi utisak (možda se naljutila što je toliko dugo bio u Pošti, ali ja sam je obavestila o štrajku pre kupovine, tako da nije do mene). Uglavnom, sigurno poslednjih 4-5 prodaja sam ja pitala kupce da li su zadovoljni jer nisu našli za shodno da se jave, trenutno čekam jednu članicu, više mi je dosadilo i da pitam. (Da napomenem, sve te stvari su bile nove bez ikakve mane, tako da ne verujem da se ne javljaju jer nisu zadovoljne). Kakva su Vaša iskustva?
2023 12 05
Bas ovih dana na istu temu razmisljam... Potpuno ista situacija sa 5 prodatih stvari, neko je ostavio utisak, neko se uopste vise nije javio, ni da je paket stigao, a ne nesto drugo... Jasno mi je da nisu svima utisci bitni, i da neko nenamerno tako postupa, ali to je manje od minuta vremena, a drugim kupcima to znaci... Znacilo je sigurno i tim kupcima koji nisu utisak ostavili ili uzvratili, posto i toga u velikoj meri ima. Uglavnom, nemam sta kome da zamerim, ali sebi priznajem da me to nervira. 😄
2023 12 05
Proveravam na sajtu pošte da li je paket stigao. Dva dana nakon stizanja ostavim utisak, ali u poslednje vreme mi malo ko uzvrati... Imam preko 100 utisaka pa mi nije toliko bitno, ali bilo bi lepo da dobijem neku povratnu informaciju. 🤷🏻‍♀️
2023 12 05
Kod mene je isti slučaj i užasno mi je dosadilo da vitlam članice sa istim pitanjem:" Da li je stiglo?". Pokušavam već duže vreme da shvatim psihologiju takvog odnosa. Kao što je napomenuto u komentaru,čekam javljanje,da bih čula da je sve u redu i da bih obrisala prodati predmet.
2023 12 05
Meni od kako sam na sajtu, sigurno jedno 30ak clanica nije ostavilo utisak, u 50% slucajeva su to nove clanice ili clanice koje i same nemaju utiske. Uglavnom mi se same jave da je paket stigao i da sve odgovara, ali od ustiska nista x-) u pocetku sam ja prva ostavljala utisak kada mi se tako jave, ali posto ga nisam nikad dobila nazad prestala sam :D nije mi toliko stalo do utiska, mislim da imam dovoljno da izgledam kao legitiman profil, ali ipak je red ostaviti jer je i njima znacilo kada su videle da profil od kog porucuju ima utiske 🤷🏻‍♀️
2023 12 05
meni je tako skoro uvek, cast izuzecima :)
2023 12 05
> Oleloleeee: > to je manje od minuta vremena Upravo ovo. Koliko god da je neko zauzet (poslom, decom, obavezama) prosto mi je neverovatno da ne može ni taj minut da odvoji, uđe na sajt preko telefona (koji većina nas ne ispušta iz ruke) i ostavi utisak. Kao kupac ocenjujem iste sekunde kad preuzmem predmet, npr ako sam lično preuzela čim sednem u kola ili bus već ulazim na sajt da iskuckam a kao prodavac ocenjujem nakon što kupac oceni mene, ne pre toga. Ukoliko ne dobijem utisak, ni ja ga ne ostavim ne jurim po inbox-u nikoga.
2023 12 05
Ja se uvek prva javim. Čak i ako taj dan nisam na adresi da primim paket, kažem preuzeću za dan dva, iz tih i tih razloga. Drugo, da. Čekam utiske 2, 3 dana, posle brišem svoj. Smatram da kao kupac, ja treba da ostavim prva, i to radim na sledeći način. Šaljem poruku tipa "Zdravo, preuzela sam paket danas. Sako/suknja/nakit je divan, savršeno mi odgovara, boja mu je lepša uživo. Puno hvala za divnu saradnju, ostavljam pozitivan utisak". To je brat bratu 2min posla. Ako prodavac koji mi kad se uloguje, odgovori na tu poruku, a ne ostavi utisak, onda stvarno nema ni šta da radi ovde jer da, utisci su bitni i za rejting, ali i kao neka vrsta dodatne zahvalnosti i poštovanja. Do sada su mi izostala 3 utiska. Dve nove saradnje i jedna ponovljena. I to su sve članice sa značajno većim brojem utisaka od mene. Ali da citiram i članicu @Oleloleeee , nemam šta kome da zamerim, ali sebi priznajem da me to (ipak) nervira 👍
2023 12 05
Meni fali nekoliko utisaka u prethodnih desetak dana, ali nema veze, jedan prodavac ima jako malo utisaka, jer verovatno ne zna utisak da ostavi, pa mu brišu kupci; vazno je da su predmeti super, kao i sve ostalo u vezi saradnje. Dva paketa su čamila u štrajku, pa računam da su zaboravili da ostave utisak kao kupci, ja ne mogu da se ganjam za utiske, imam ih dovoljno, pa ko želi, ostaviće. Verovatno mi sve ukupno fali blizu 100 utisaka, svakako više od 50
2023 12 05
Da desava se cesto i meni,uglavnom su to clanice sa manje utisaka😊dok ja ostavim uvek utisak kada se saradnja zavrsi nekako je to deo ovog sajta i ne oduzima nikakvog vremena to je 2 minuta.
2023 12 05
Ja uvek ostavim utisak kad se setim, ali desilo mi se par puta da ne ulazim na recimo Limundo i ne ostavim utisak pa oni automatski to urade umesto mene. I vidim da dosta ljudi isto tako ne klikne da ostavi utisak, cak i kad jave da je stiglo i sve u redu. Neki zaborave, neki nemaju naviku da ocenjuju.
2023 12 05
Uglavnom napisu u poruci da je stiglo, sve super. Ali iskreno mnogo puta ne pitam za utisak, ili me mrzi ili nemam vremena ili mi nekako bude glupo. A nekad im i napisem. Sve zavisi kako kad
2023 12 05
Vidim da nisam jedina koju ovo izluđuje 😅 Utisaka mi fali sigurno 20ak, ako ne i više. Dosta puta mi neka članica pošalje poruku kako je prezadovoljna a ne ostavi utisak, ali tu bar znam da mogu mirne glave da obrišem predmet. Ovako kad se nikad ne jave, uvek razmišljam da li da brišem, čekam, itd. Inače ja uvek ostavljam prva kao kupac, a kao prodavac ostavim ukoliko meni članica ostavi utisak. Počeću I ja da brišem neuzvraćene utiske, jer nije ok, ako sam se ja potrudila da isti napišem, onda može I prodavac. Za poslednju kupovinu mi devojka nije uzvratila utisak, ali sa mojim ima samo 3, pa mi je žao da brišem. (Mada novim članicama ne zamerim jer dosta njih ne zna, ali kad neko ima 100 utisaka već, onda stvarno nema smisla)
2023 12 05
> Her_Fashion: > Vidim da nisam jedina koju ovo izluđuje 😅 > Utisaka mi fali sigurno 20ak, ako ne i više. > Dosta puta mi neka članica pošalje poruku kako je prezadovoljna a ne ostavi utisak, ali tu bar znam da mogu mirne glave da obrišem predmet. Ovako kad se nikad ne jave, uvek razmišljam da li da brišem, čekam, itd. > Inače ja uvek ostavljam prva kao kupac, a kao prodavac ostavim ukoliko meni članica ostavi utisak. > Počeću I ja da brišem neuzvraćene utiske, jer nije ok, ako sam se ja potrudila da isti napišem, onda može I prodavac. > Za poslednju kupovinu mi devojka nije uzvratila utisak, ali sa mojim ima samo 3, pa mi je žao da brišem. (Mada novim članicama ne zamerim jer dosta njih ne zna, ali kad neko ima 100 utisaka već, onda stvarno nema smisla) I nove članice vide valjda da su dobile utisak pa ako ne zna, pita. Tako sam i ja naučila. Svima nama fale utisci od takvih članica, ja čak dugo nisam ni brisala svoj ali nemar je i na ovom polju sve veći.
2023 12 05
Ja nisam dobila ni poruku "hvala, stiglo je" na posiljku koju sam poklonila (dakle nije bila prodaja) , a pojela sam se zato sto je Bex kasnio sa dostavom. O utisku ne smem ni da pomislim.
2023 12 05
1 2