Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Svakodnevica /

Prodavnice, artiklli, rasprodaje /

Nekorektnost poznate prodavnice

Molim vas da pogledate moje iskustvo sa poznatom robnom markom, koju svi mnogo volimo zbog dostupnosti svačijem džepu. Hvala svakom ko makar pogleda na podršci, i pazite kada poručujete onlajn i preuzimate paket. Kako ne mogu postaviti link ka IG reel snimku, koga ne mrzi, neka ukuca na IG: komercijalni .predah (bez razmaka pre tačke) - forum ne podržava objavu sa tačkom izmedju ukoliko nema razmak i pogleda U pitanju je Sinsay onlajn kupovina , novčana sredstva za koja sam oštećena nisu mala, 6505 dinara je uzeto za robu koja nije dostavljena. 25 dana od reklamacije, njihovi odgovori uporno izostaju.
2024 07 09
Polovina porudžbine nije spakovana i dostavljena, ali je uredno naplaćena. Komunikacija sa korisničkom službom je veoma oskudna, i uslovljena mojim potenciranjem da rešimo njihov propust. Ovo su sigurno zanemarljiva sredstva za njih. Pravdaju se time da oni imaju informaciju da je sve spakovano u istoj kutiji i kao takvo dostavljeno, a na snimku se jasno vidi da u kutiji nema mesta za još toliko robe. Prilikom preuzimanja u radnji, od radnice sam zatražila da proveri da li u magacinu ima isto takva kutija, sa tim brojem paketa. Kaže da nije stiglo, da nema. Takođe, rečeno mi je iz radnje da će me pozvati 17. Juna kada dobiju informacije od korisničke podrške, međutim do sad nisu pozvali. Svraćala sam da pitam, ali se ograđuju od svega, iako su obećali da će iskomunicirati i oni sa firmom.
2024 07 09
Da li je neko imao slično iskustvo?
2024 07 09