Ne znam zašto je teško biti uljudan. Ja se trudim da svakom normalno odgovorim bilo da je odgovor pozitivan ili negativan. Čitam tuđe opise ,ako ne piše rade li razmene ili ne ,pitam...ako želim nešto da pitam o predmetu ne koristim opciju želim već pošaljem poruku...ali isto tako se sećam da kad sam prvi put pristupila sajtu nisam se baš snalazila pa i za to imam razumevanja,možda neko još nije shvatio kako stvari funkcionisu.
Malo mi je bezveze kad pročitam nešto tipa razmene ne radim, samo ako se meni nešto svidi pitaću ja vas...ili opis skoro nenošeno (kakva definicija) ili bez oštećenja a kad stigne ono nije ni za po kući....ali najgore mi je kad mi neko pošalje neopranu stvar. Nešto drugo je kad je predmet stajao dugo pa ima onaj ustajao miris,a sasvim druga stvar je kad neko skine sa sebe i pošalje sa sve ostacima dezodoransa,parfema,znoja.....
Ja na mom profilu nemam markirane i ekstravagantne stvari...i ne bavim se ovim kao poslom već da se rešim viška koji mi nije potreban ,a nekom će dobro doći za male pare. Smatram da pošto je velika većina stvari polovna,iako jako dobro očuvana,cena mora biti niža jer ne postoji mogućnost probanja,a tu su i dodatni troskovi poput ptt-a,provizija... Mada opet svako ima pravo da stavi cenu koju želi ,a kupac odlučuje da li mu ta cena odgovara. Ako nešto tražim,a ponuda mi ne odgovara ,zahvalim i kažem da mi to ne odgovara. Isto tako i ako nisam u mogućnosti za razmenu ili ne nađem ništa što mi odgovara to lepo i kažem i ponudim korekciju cene mog predmeta ,ako to nešto kupcu znači. Ne vidim potrebu da budem drska ili vređam nekog.
Sto ljudi,sto ćudi...ali ako se svi potrudimo da budemo što uljudniji verujem da bi nam svima bilo prijatnije.
Ne znam zašto je teško biti uljudan. Ja se trudim da svakom normalno odgovorim bilo da je odgovor pozitivan ili negativan. Čitam tuđe opise ,ako ne piše rade li razmene ili ne ,pitam...ako želim nešto da pitam o predmetu ne koristim opciju želim već pošaljem poruku...ali isto tako se sećam da kad sam prvi put pristupila sajtu nisam se baš snalazila pa i za to imam razumevanja,možda neko još nije shvatio kako stvari funkcionisu.
Malo mi je bezveze kad pročitam nešto tipa razmene ne radim, samo ako se meni nešto svidi pitaću ja vas...ili opis skoro nenošeno (kakva definicija) ili bez oštećenja a kad stigne ono nije ni za po kući....ali najgore mi je kad mi neko pošalje neopranu stvar. Nešto drugo je kad je predmet stajao dugo pa ima onaj ustajao miris,a sasvim druga stvar je kad neko skine sa sebe i pošalje sa sve ostacima dezodoransa,parfema,znoja.....
Ja na mom profilu nemam markirane i ekstravagantne stvari...i ne bavim se ovim kao poslom već da se rešim viška koji mi nije potreban ,a nekom će dobro doći za male pare. Smatram da pošto je velika većina stvari polovna,iako jako dobro očuvana,cena mora biti niža jer ne postoji mogućnost probanja,a tu su i dodatni troskovi poput ptt-a,provizija... Mada opet svako ima pravo da stavi cenu koju želi ,a kupac odlučuje da li mu ta cena odgovara. Ako nešto tražim,a ponuda mi ne odgovara ,zahvalim i kažem da mi to ne odgovara. Isto tako i ako nisam u mogućnosti za razmenu ili ne nađem ništa što mi odgovara to lepo i kažem i ponudim korekciju cene mog predmeta ,ako to nešto kupcu znači. Ne vidim potrebu da budem drska ili vređam nekog.
Sto ljudi,sto ćudi...ali ako se svi potrudimo da budemo što uljudniji verujem da bi nam svima bilo prijatnije.