Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

mojekrpice.rs /

Pomoć na stranici /

N sport reklamacija pomc!!!

Devojke da li se neka od vas susrela sa ovakvom situacijom? Kupila sam prosle godine u februaru u N sportu Guess patike koje kostale 13.000,nosila sam ih malo,posle toga sam nosila sandale(jer je leto doslo)pa cizme (zima) znaci patike su nosene aktivno nekih 4 meseca.Kada sam ih kupovala rekli su mi da imam dve godine prava na reklamaciju.Patike su pukle,tacnije djon je skroz propao jer je unutra supalj.Odnela sam na reklamaciju,i naravno ODBILI SU ME ,sa obrazlozenjem da ih nisam adekvatno nosila.Naravno da ja ovde necu stati,.Kada sam im rekla da cu trzisnu inspekciju da im dovedem ,rekli su mi da ulozim zalbu.Da li ste vi imale problem i sta mi savetujete koje mi je najbolje resenje za ovu situaciju????
2020 05 20
Budite uporni, imali smo slicnu situaciju, 3 puta smo vraca li na reklamaciju i na kraju su uvazili. Hvataju se za to neadekvatno odrzavanje, svasta nesto, samo budite uporni i dobicete nove.
2020 05 20
> CallMeDarling: > Devojke da li se neka od vas susrela sa ovakvom situacijom? > Kupila sam prosle godine u februaru u N sportu Guess patike koje kostale 13.000,nosila sam ih malo,posle toga sam nosila sandale(jer je leto doslo)pa cizme (zima) znaci patike su nosene aktivno nekih 4 meseca.Kada sam ih kupovala rekli su mi da imam dve godine prava na reklamaciju.Patike su pukle,tacnije djon je skroz propao jer je unutra supalj.Odnela sam na reklamaciju,i naravno ODBILI SU ME ,sa obrazlozenjem da ih nisam adekvatno nosila.Naravno da ja ovde necu stati,.Kada sam im rekla da cu trzisnu inspekciju da im dovedem ,rekli su mi da ulozim zalbu.Da li ste vi imale problem i sta mi savetujete koje mi je najbolje resenje za ovu situaciju???? Isti problem kao i ja što sam imala... Čak je i neka tema prošle godine ovde bila o guess patikama.. Tada sam i slikala odgovor Jugoispekta.. Mislim da se tako zove firma koja proverava kako je do oštećenja došlo... Meni je na kućnu adresu stigao odgovor... Naveli su da sam mehanički oštetila patike i bla bla bla... Pisala sam i žalbu i ništa... Katastrofa...
2020 05 20
> veprolece: > Budite uporni, imali smo slicnu situaciju, 3 puta smo vraca li na reklamaciju i na kraju su uvazili. Hvataju se za to neadekvatno odrzavanje, svasta nesto, samo budite uporni i dobicete nove. Sta mi predlazete?Da ulazem nekoliko puta zalbu ili?Hvala puno
2020 05 20
Patike prve guess sam nosila 26 dana i priznata mi je reklamaciju, druge o kojima ti pišem nepuna 4 meseca... Sad čekam da mi office odgovori na reklamaciju... Patike su nošene evo 21.05 će im biti 3 meseca.. Plaćene 22.000...Kožne navodno I koža je pukla...
2020 05 20
> CallMeDarling: > > veprolece: > > Budite uporni, imali smo slicnu situaciju, 3 puta smo vraca li na reklamaciju i na kraju su uvazili. Hvataju se za to neadekvatno odrzavanje, svasta nesto, samo budite uporni i dobicete nove. > Sta mi predlazete?Da ulazem nekoliko puta zalbu ili?Hvala puno Ja sam dva puta, i oba puta su me odbili.. Napiši e mail na direkciji, ja to nisam uradila a trebala sam.. Slikaj račun i patike pa šalji..
2020 05 20
![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/0aae8051ab6c135e838cb4feec84ce6d.jpg) Ovo je njihov odgovor mislim na office još iz aprila.. Nadam se da će oni da mi priznaju..
2020 05 20
> MiciZara: > > CallMeDarling: > > > veprolece: > > > Budite uporni, imali smo slicnu situaciju, 3 puta smo vraca li na reklamaciju i na kraju su uvazili. Hvataju se za to neadekvatno odrzavanje, svasta nesto, samo budite uporni i dobicete nove. > > Sta mi predlazete?Da ulazem nekoliko puta zalbu ili?Hvala puno > Ja sam dva puta, i oba puta su me odbili.. > Napiši e mail na direkciji, ja to nisam uradila a trebala sam.. Slikaj račun i patike pa šalji.. Mislis da mogu postici nesto sa mailom?Ja ovakav bezobrazluk nisam dozivela.Jos mi je radnica rekla kao odbijeni ste jer niste nosili i odrzavali obucu po deklaraciji.A ja kolko znam na deklaraciji ne pise kako da se nosi obuca.
2020 05 20
> CallMeDarling: > > MiciZara: > > > CallMeDarling: > > > > veprolece: > > > > Budite uporni, imali smo slicnu situaciju, 3 puta smo vraca li na reklamaciju i na kraju su uvazili. Hvataju se za to neadekvatno odrzavanje, svasta nesto, samo budite uporni i dobicete nove. > > > Sta mi predlazete?Da ulazem nekoliko puta zalbu ili?Hvala puno > > Ja sam dva puta, i oba puta su me odbili.. > > Napiši e mail na direkciji, ja to nisam uradila a trebala sam.. Slikaj račun i patike pa šalji.. > Mislis da mogu postici nesto sa mailom?Ja ovakav bezobrazluk nisam dozivela.Jos mi je radnica rekla kao odbijeni ste jer niste nosili i odrzavali obucu po deklaraciji.A ja kolko znam na deklaraciji ne pise kako da se nosi obuca. [email protected] Pokušaj nemaš šta da izgubiš.. To su obične đžukele i prevaranti..
2020 05 20
Sve ce da pokusaju da ne vrate novac.Itekako znaju da prodaju skart robu....Dobro se raspitajte kakva su vam tacno prava,jer ce na sve nacine popokusati da prebace krivicu na vas i nemojte da odustanete.Konkretno u N sportu prodaju patike sa felerom.Vidi se lepak iz aviona po ivicama...Pitamo prodavacicu da li se u toj radnji prodaje neka outlet i felericna roba,ona poce da nam objasnjava da taj lepak treba da se vidi,odnosno da je to tako normlalno ,:)
2020 05 20
> jelena2606: > Sve ce da pokusaju da ne vrate novac.Itekako znaju da prodaju skart robu....Dobro se raspitajte kakva su vam tacno prava,jer ce na sve nacine popokusati da prebace krivicu na vas i nemojte da odustanete.Konkretno u N sportu prodaju patike sa felerom.Vidi se lepak iz aviona po ivicama...Pitamo prodavacicu da li se u toj radnji prodaje neka outlet i felericna roba,ona poce da nam objasnjava da taj lepak treba da se vidi,odnosno da je to tako normlalno ,:) Za to sam cula za robu sa greskom.Nije mi jasno cemu sluzi garancija od dve godine,kada te odbijaju??Plus da ne pricam o tome koliko su radnice drske i bezobrazne.Ne znam da li vredi da idem u inspekciju?
2020 05 20
Moje misljenje je da skoro pa sve sto stize kod nas,je roba sa greskom,odnosno da nije prosla kontrolu kvaliteta,za neke razvijenije zemlje,Takodje kod nas sve to prolazi pa trgovci koriste priliku.Sasvim je logicno da kada placamo stvari skupo da zelimo da ta stvar i traje.Doslovce svima serviraju istu pricu kada je reklamacija u pitanju,da nisu adekvatno koriscene...Da sam to cula jednom,dva puta pa hajde,ali cula sam mnogo puta sa raznih strana..Tako da..Pokusajte ali bukvalno sve.Prvo sa njima da izvucete novac nazad ili dobijete drugu obucu,ukoliko nista ne upali,prijavite ih inspekciji.Uradite sve sto je u vasoj moci.
2020 05 20
Ja sam se se svaki put kada imam takve probleme obracala zvanicnom zastitniku potrosaca, ranije telefonom a sad posaljem mail. Vrlo su azurni u odgovoru i bar meni su davali precizna uputstva kako da postupim. Uglavnom, do sad su mi svaki put uvazili reklamaciju, posebno kada im izlozim detaljno svoja prava i njihove obaveze. I moj savet, uvek trazi da razgovaras sa menadzerom, poslovodjom ili nekim drugim ko je odgovoran. Ukucaj na netu zastitnik potrosaca ili potrosacki savetnik, posto postoje i sajtovi koji daju savete i upucuju na prave kontakte, posalji mail sa svojim pitanjem na nekoliko adresa. Srecno.
2020 05 20
> CallMeDarling: > > veprolece: > > Budite uporni, imali smo slicnu situaciju, 3 puta smo vraca li na reklamaciju i na kraju su uvazili. Hvataju se za to neadekvatno odrzavanje, svasta nesto, samo budite uporni i dobicete nove. > Sta mi predlazete?Da ulazem nekoliko puta zalbu ili?Hvala puno Ja vam predlažem tužbu. Ja sam advokat i imam iskustva sa potrošačkim sporovima.
2020 05 20
Guess je i inače kvalitet krš... Ne prave pravu kožu i većina proizvoda im je ocajnog kvaliteta.
2020 05 20
1 2