Da razjasnimo jednu stvar. Pre nego što kupimo neku komad, isproba ga ko zna koji broj ljudi, navlači, nateže ako je tesno, pokušava da se uvuče i slično. Koliko ste puta naletele na komad u radnji sa flekama od pudera,vec isprljan ispod pazuha i slično? Radila sam u prodaji i znam o čemu govorim. Koliko ljudi skrene pravo s posla da kupi nešto? Ne rade svi fine poslove sa klimom u kancelariji. Da li ste uopšte razmišljali o tome koliko proizvoda biva oštećeno pre nego što ode u ruke kupaca? Da, sklanjaju se proizvodi sa oštećenjima, ali ako je npr neko pokušavao da se uvuče u sorts i eventualno malo rasio zip, taj zip niko neće primetiti, osim ako ne uzme da zagleda savove na zipu, što će se bas retko desiti, jer kada radite na kabini zatvarati zip, dugme i vracate.Apsolutno nemate vremena da zagledate svaku sitnicu. Ja koja nikada ne isprobavam stvari cu doci, videti sorts, pogledati broj, odgovara mi, uzimam i odlazim. Kao i masu stvari donesem kući, skinem etiketu i u životu ne obučem. Na oglasu naravno napišem novo, što i jeste. Ja sam ga donela iz radnje, nikad obukla i kao takav prodajem. E sada kod prodaje stvari nemamo svi isti princip za opisivanje. Neko će pregledati predmet, tražiti dlaku u jajetu, a neko jednostavno neće. Zna da je novo, uslika, okači i ide dalje. Tu dolazi do problema. Nisu uvek prodavci nužno krivi. Ja volim da zagledam, da se ne bih posle smarala sa potencijalnim nedostatcima i slično. Dok je kod mene volim da vidim svaki detalj kako bih znala šta sam prodala i kasnije me niko ne može ubediti da nije tako. Medjutim opet kažem ne radimo svi po istom principu, tako da ne mora nužno značiti da vas je neko prevario.
Da razjasnimo jednu stvar. Pre nego što kupimo neku komad, isproba ga ko zna koji broj ljudi, navlači, nateže ako je tesno, pokušava da se uvuče i slično. Koliko ste puta naletele na komad u radnji sa flekama od pudera,vec isprljan ispod pazuha i slično? Radila sam u prodaji i znam o čemu govorim. Koliko ljudi skrene pravo s posla da kupi nešto? Ne rade svi fine poslove sa klimom u kancelariji. Da li ste uopšte razmišljali o tome koliko proizvoda biva oštećeno pre nego što ode u ruke kupaca? Da, sklanjaju se proizvodi sa oštećenjima, ali ako je npr neko pokušavao da se uvuče u sorts i eventualno malo rasio zip, taj zip niko neće primetiti, osim ako ne uzme da zagleda savove na zipu, što će se bas retko desiti, jer kada radite na kabini zatvarati zip, dugme i vracate.Apsolutno nemate vremena da zagledate svaku sitnicu. Ja koja nikada ne isprobavam stvari cu doci, videti sorts, pogledati broj, odgovara mi, uzimam i odlazim. Kao i masu stvari donesem kući, skinem etiketu i u životu ne obučem. Na oglasu naravno napišem novo, što i jeste. Ja sam ga donela iz radnje, nikad obukla i kao takav prodajem. E sada kod prodaje stvari nemamo svi isti princip za opisivanje. Neko će pregledati predmet, tražiti dlaku u jajetu, a neko jednostavno neće. Zna da je novo, uslika, okači i ide dalje. Tu dolazi do problema. Nisu uvek prodavci nužno krivi. Ja volim da zagledam, da se ne bih posle smarala sa potencijalnim nedostatcima i slično. Dok je kod mene volim da vidim svaki detalj kako bih znala šta sam prodala i kasnije me niko ne može ubediti da nije tako. Medjutim opet kažem ne radimo svi po istom principu, tako da ne mora nužno značiti da vas je neko prevario.