> EnaElena:
> Ako jeste, zanimaju me razlozi i na kraju krajeva, da li mislite da kao prodavci imamo pravo na to. Clanica, bez stvari za prodaju, i utisaka, mi se javi sa potvrdom-zelim, odredjenu stvar, ja joj odgovorim sa informacijama i ona nestane na par dana, zatim se javlja uz obrazlozenje da nije imala internet i opet pita za stvar, ja ponovo odgovorim i evo nje ponovo nema da se javi. Meni to deluje neozbiljno i razmisljam da ukoliko se odluci napokon, prosto, odbijem prodaju.
Upravo mi se isto dešava,i sve češće su to profili sa 0 utisaka
> EnaElena:
> Ako jeste, zanimaju me razlozi i na kraju krajeva, da li mislite da kao prodavci imamo pravo na to. Clanica, bez stvari za prodaju, i utisaka, mi se javi sa potvrdom-zelim, odredjenu stvar, ja joj odgovorim sa informacijama i ona nestane na par dana, zatim se javlja uz obrazlozenje da nije imala internet i opet pita za stvar, ja ponovo odgovorim i evo nje ponovo nema da se javi. Meni to deluje neozbiljno i razmisljam da ukoliko se odluci napokon, prosto, odbijem prodaju.
Upravo mi se isto dešava,i sve češće su to profili sa 0 utisaka