Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Post express usluge!

Ne znam da li je ovo pravi podforum za ovakav problem, al me zanima da li je neko imao slicna iskustva i kako su resena. Naime, u periodu od nedelju dana su mi dva paketa pomesana sa tudjima, jedan izgubljen a mojim musterijama su stigli artikli iz Shopamanije i privatne prodavnice iz Jagodine, i trecoj, jelte, nista jos uvek.
2022 07 22
Obrizom da sam imala bar njihove kontakte, kontaktirala sam njih kao i post express da bismo videli sta se desilo. Long story short, iz post expressa nam svima daju oprecne informacije, moj komplet je njihovom greskom tri puta slat i vracan od novog sada za beograd i nazad i oni odbijaju da snose odgovornost. Ja srecom, nisam imala problem sa musterijama jer kupuju godinama od mene, pa su znale da je po sredi greska, ali svejedno, 15 dana jurimo pakete, ja zovem post express svaki dan, zvala sam svaku mogucu postu, ljude sa cijim su paketima moji pomesani, kompletan mail sa svim ikada detaljima je poslat post expressu, njihovi odgovori su prosto neverovatni, od toga da ja nisam dobro spakovala, a predato je kuriru na ruke, do toga da je trebalo musterije odmah da se zale i da smo svi tehnicki krivi osim njih. Da li je neko imao slicne probleme, i da li imate neki savet ili ideju sta da radim? Citala sam na sajtu da moze da se trazi odsteta, konkretno da musterije mogu da traze odstetu jer im paketi nisu bili urucenu duze od 10 dana, pritom su im uruceni tudji, koje su morale da vracaju i jure se sa postanskim sluzbenicima koji nisu imali pojma sta treba da se radi u ovakvom slucaju, jer posta i post express ne komuniciraju izgleda ili se svi prave ludi. Obema je rečeno da nemaju prava na odstetu, a ja sam besna da ne mogu biti vise. Razumem i gresku i sve, desava se, ali da me neko pravi ludom dan 15, i devojke koje su uredno platile svoje artikle, ne mogu. Te, da ne duzim, zanima me da li je neko imao slican problem i kako je resen, da li je neko trazio odstetu, i da li je dobijena, meni se desavalo da mi kasne paketi po koji dan, ali nista ovako eksplicitno. Da napomenem da je jedan paket vracen, a druga musterija i dalje ceka jer pored svih podataka post express tvrdi da nije slato njihovom sluzbom, iako ne znam kako je i gde u drugom slučaju moglo da se pomesa??? Hvala unapred, Lana
2022 07 22
post ekspres "prava i obaveze" ne mogu da postavim link jer sajt blokira, samo guglajte ovo i vidite kako ide postupak reklamacije
2022 07 22
Meni su jednom izgubili paket, pisala zalbu u posti, stavila neku minimalnu cenu pa se to mnozi sa 5 i na kraju su mi uplatili taj iznos. Devojci koja je cekala ogrlicu sam vratila novac, a paket nikad nije nadjen. To je bilo pre nekoliko godina, ne secam se detalja oko papirologije, znaju oni u posti sigurno.
2022 07 22
Pretpostavljam da imate papir od svih predmeta kao i PX broj, što znači da ste vi predali kuriru i od tog momenta odgovornost je njihova. Budite uporni, pišite direktoru ako treba, pišite žalbe i ne dajte se. Znam da je naporno ali ovde samo tako može. Ps. Jeste proverili sve podatke na papiru, sigurno jeste, samo pitam.
2022 07 23
Hvala na odgovorima, iscitala sam sve ikad na njihovom sajtu jer sa zivim covekom vise ne mozete da razgovarate kad pozovete broj a imate reklamaciju, ali sam morala da pitam da l je neko to licno trazio slicno i kakva su iskustva, jer su jednoj clanici rekli da nema prava da se zali jer paket jeste stigao, pod sifrom pod kojom je poslat, to sto su se njima u kombiju izmenile adresnice pa je stiglo drugo, to nema veze, dok su drugoj rekli da moze da trazi odstetu, a ona je uredno svoj komplet platila 3500 i nije ga dobila, i da je najbolje da pusti post express da to resi, a meni post express licno poslao poruku da nije slato preko njih!!! Tako da vidim da cemo morati same pa da se naoruzam bar tudjim iskustvom za slucsj da opet krenu da me orave ludom 😁
2022 07 23
To je onda kurir pomešao nalepnice sa bar kodovima ali je greška njihova. Svesna sa užasne situacije u Pošti, nemaju dovoljno kurira, pošta i šalterskih radnika a posla im uvale kao da imaju kadar na pretek. Uprava ne čini ništa ni za klijente ni za svoje radnike i krivicu svaljuje na svakoga. Moj muž radi u pošti, zna da su kuriri preopterećeni ali ipak tvrdi da je greška njihova.
2022 07 23
> AppleRed: > To je onda kurir pomešao nalepnice sa bar kodovima ali je greška njihova. Svesna sa užasne situacije u Pošti, nemaju dovoljno kurira, pošta i šalterskih radnika a posla im uvale kao da imaju kadar na pretek. Uprava ne čini ništa ni za klijente ni za svoje radnike i krivicu svaljuje na svakoga. > Moj muž radi u pošti, zna da su kuriri preopterećeni ali ipak tvrdi da je greška njihova. Tu je i nastao problem. Prvi paket je nadjem, jer sam ja kontaktirala gospodju ciji je paket stigao mojoj musteriji jer je bila vizit karts unutra, ona nam je dala sifru paketa jer smo pretpostavljali da su se dva pomesala, i takocje i bilo. Ovaj drugi je druga prica, tu se reklamacija gospodina iz beograda u vidu mp3 maske za spavanje i racuna istih pomesala sa mojim paketom, oba su isla u novi sad. Moj komplet je stigao shopamaniji umesto njegove reklamacije, oni su otvorili videli da je komplet a ne njihov artikl i vratili gospodinu iz beograda odmah na licu mesta post expressom, koji je taj paket podigao, a sta je s kompletom uradio ne znam. Oni su mi rekli da pre ponedeljka ne mogu da mi daju sifru jer nisu u kancelariji, a gospodin se ne javlja, rekao im je da je podigao i nije se vise javljao. a ja stvarno ne mogu da idem ikome na adresu da jurim svoje stvari. Mozda je otisao I na odmor umedjuvremenu, otkud znam, ali u post expressu mogu da mi daju informaciju vezano za sifru, i da provere, i ako je komplet preuzet kao sto iz shopamanije kazu, sta dalje?
2022 07 23
Mail post expressa je glasio na osnovu vase slike zakljucili smo da nije slato nasom sluzbom, a na slici njihov paket sa paketom unutra i iseckom city expressa sa podacima coveka koji je preuzeo, i celom situacijom objašnjenom. I objašnjeno je da je shopamanija prvi put poslala city expressom i odatle i taj isečak jer su na njemu podaci samo, nisam htela da prepisem nego sam slikala, i da to nema veze sa sadasnjom posiljkom, da jeste slato njima od strane shopamanije za dotičnog gospodina, u periodu od tad do tad, i vise mi niko nista nije odgovorio. U posti ne mogu da provere post express podatke po imenu i prezimenu, samo po sifri, u u call centru nece ds traze ako je period od tri dana, nego samo ako znaš tacan datum. Ovaj paket je toliko isao napred nazad da ne znam ni tacan datum, znam kad je moj poslat, ali to je to, i nije bio problem ni da sacekam, al je proslo 15 dana, ali odgovor da nije slato njima i cao. A meni 3 paketa zeznuta, u dve razmicite poste mi dve razlicite musterije ubedjuju da smo mi krive a ne niko od njih, ma..
2022 07 23
> AppleRed: > To je onda kurir pomešao nalepnice sa bar kodovima ali je greška njihova. Svesna sa užasne situacije u Pošti, nemaju dovoljno kurira, pošta i šalterskih radnika a posla im uvale kao da imaju kadar na pretek. Uprava ne čini ništa ni za klijente ni za svoje radnike i krivicu svaljuje na svakoga. > Moj muž radi u pošti, zna da su kuriri preopterećeni ali ipak tvrdi da je greška njihova. Svesna sam i ja, zato i izadjem ispred zgrade, znam da nemaju gde da se parkiraju, ne besnim ni kad preskoce dan, mislim besnim, al u sebi, ne njima, jer znam da nisu placeni dobro, i znam da je haoticno, posebno sad kad su sezone odmora, i sve mogu da razumem, al customer service nacine resavanja stvari u ovoj zemlji nikad necu
2022 07 23
Ma kakav Customer service, to je da nas skinu s ...., da me izvinete. Samo direktno u poštu i lično, baš njih briga u upravi. Oni sede ispod klime i primaju plate a mi i radnici nek se sekiramo. Tu jedino laktom i silom ko ima živaca od čelika.
2022 07 23
> AppleRed: > Ma kakav Customer service, to je da nas skinu s ...., da me izvinete. Samo direktno u poštu i lično, baš njih briga u upravi. Oni sede ispod klime i primaju plate a mi i radnici nek se sekiramo. Tu jedino laktom i silom ko ima živaca od čelika. Zivcima sam se napakovala, hvala na savetima zaista. Ici cu u ponedeljak da podnesem zahtev pa cemo da vidimo. U pravu ste, oni se peru odgovornosti time da je shopamanija mozda poslala moj komplet nekom drugom sluzbom nazad, a s druge strane, ja sam ga poslala post expressom, kako je on zavrsio izmesan sa bilo cijom drugom kurirskom sluzbom i u rukama neke druge osobe, putujuci dva puta od beograda do novog sad i nazad ne bi trebalo mene ni da me zanima, a kamoli da se raspravljam, poslala sam slike sifre artikala, sve podatke, cenu, nasla gde je slat i gde je zavrsio, pa ok, ne znam kako im se isplati da daju desetocifreno veci iznos, al nema problema, nece da se baci 🤷🏻‍♀️
2022 07 23
Postovanje, Čitam ove vaše komentare pa rekoh da napišem svoje iskustvo. Na zahtev žene koja dugo kupuje predmete od mene (ovde je novi profil, već na KP) paket šaljem Dexpressom, sve se dešava pre nedelju dana, ženi paket ne stiže, kasne sa dostavom, prvo dva dana pratim tok pošiljke gde stoji da je pošiljka u magacinu u Beogradu, (poslata iz Leskovac za Kragujevac). Kako primećujem da se ne menja polozaj i mesto pošiljke, kontaktiram ih, gde se javlja prilično neljubazna osoba, koja mi kaže pozovite sutra proveriću i poslati zahtev da je nadju. Zovem sutradan, javlja se druga osoba takodje u istom raspoloženju, koja mi drsko govori kako je pošiljka izgubljena, pitam je kako je moguće i kako da postupim dalje, gde mi ona drsko govori to je to, izgubljeno je, sve šaljete na svoju odgovornost (odgovornost pošiljaoca)-tako da do danas od toga ništa. Nemam reci kakva je poslovnost u pitanju. Sto se poste tiče, idite, pišite zamolnicu da je pronadju, tako sam ja nasla jednu službenu pošiljku koju su izgubili, na kraju je našli, i lepo se sami raspitajte koja su sve Vasa prava, jer od upošljenika do uposljenika je sve relativno. Pozdravljam Vas
2022 07 23
Skoro sam imala problem oko post neta sa podizanjem love.Sa zaprepascenjem tada svatih koliko zaposleni pa i sefica nisu informisani,ni oko pravila,cak ni brojeve telefona neke njihove sluzbe ne znaju,nego su okretale neki nepostojeci...dok im ja nisam dala broj koji sam skinula sa neta za 1 minut.A na istom broju dobila info da im kazem sta treba da rade-jad i beda.Nisu bezobrazne ni bahate bile,jednostavno glupe i pojma nemaju...Oni koliko znam imaju neke kontrolore,mozda videti gde su i direktno otici,nista preko tel.
2022 07 23
> NeverOddOrEven: pa ok, ne znam kako im se isplati da daju desetocifreno veci iznos, al nema problema, nece da se baci 🤷🏻‍♀️ Proverite vi to, ja mislim da se ne placa taj iznos, vec u slucaju da je posiljka imala osiguranje placa se iznos koji je naznacen, a ako nema naznacenog iznosa onda se placa iznos u visini 10x postarina. Tako nekako je bilo. Meni se danas desilo da sam otisla da podignem paket iz inostranstva i da mi ga nisu urucili jer im je pao sistem na nivou cele zemlje. Tako meni rekli. I kazu mi oni dodji u ponedeljak. Ja kazem, ma dobro u ponedeljak ce biti dostava. Kazu nema dostave. Ja rekoh kako nema, dostavljali se paketi PE. Kazu nema. Rekoh dobro, u ponedeljak ce biti u lokalnoj Posti koja mi je blizu. Kazu mi nema vise ni toga, izmenili su sistem i sad mora kod njih da se dize. Treba da se vozim busom do njih po pakete na koje redovno dodaju svojih 150-250 dinara dodatno na onaj iznos koji carina odrapi za PDV, a niti ga dostavljaju na adresu, niti do meni najblize Poste kao sto je bilo ranije. Jel ima neko info iz prve ruke, meni ovo zvuci apsurdno do te mere da sam ubedjena da im je ovih 43+ udarilo u glavu i ne znaju sta pricaju.
2022 07 23
1 2 3