Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Da li trazite utisak

Da li Vam se desava da posaljete paket, sve bude u redu, i clanice Vam napisu poruku u inboxu kako je sve dobro, dobro stoji itd… ali ne ostavi utisak. Meni bude neprijatno da pisem jel mozete utisak da ostavite, par puta sam nekima napisala, ali nekako sad mi glupo to da pitam/saljem… ako vec nije ostavila, pri tome je sve u redu
2023 09 19
Stalno :D sigurno 1/3 saradnji nije ocenjena, a javljeno mi je da je sve super i da odgovara. Mislim da je ok podsetiti da se ostavi utisak, ali ja se licno ne potresam oko toga, mislim da imam dovoljno utisaka da se clanice ne boje da poruce od mene i to mi je dosta :D
2023 09 19
Ja uvek kazem ostavljam utisak oa ako mozete i vi meni😊
2023 09 19
Ja smatram da kupac ostavlja prvi utisak. Ako ja kupujem, ostavljam utisak odmah nakon prijema paketa. Ako sam prodavac, ne ostavljam utisak dok ne dobijem utisak od kupca :)
2023 09 19
Jednom mi se desilo da sam prodala neke cizme secam se, napisala mi poruku sve super… I ja joj ostavim utisak i napisem jel mozete i vi meni utisak, ja sam upravo Vama ostavila, i nije nikad ostavila… Mislim bzvz skroz. Utisci i sluze da se ostave na mesyo gde je odredjeno, a ne u inbox roman kako joj stoji npr 😂 Ali dobrooo
2023 09 19
Ali zato ih ne mrzi da pitaju za obicnu belu majicu kako stoji? I da pisu sta im je na telu uze/sire, kako su gradjene, sta inace vole da nose (nepotrebno skroz) 😂 To im ne oduzima vreme…
2023 09 19
Da, dešava se, onda konstatujem u poruci na kraju saradnje kako možemo razmeniti utiske i ja ostavim prva kao prodavac ukoliko to kupac ne uradi.. Međutim bilo je slučajeva da ne žele da ostave utisak ne znam zasto, onda ne ostavim ni ja. Kada se dostigne određen broj mislim da posle članice manje obraćaju pažnju, ali ja lično sam uvek za ostavljanje, nekako mi je onda to potpuna saradnja 😊
2023 09 19
Desava se, i u tom slucaju zamolim devojke da mi ostave utisak. U 99% slucajeva tako i urade, mislim da mi nije ocenjena samo jedna saradnja od skoro 200 saradnji 😄
2023 09 19
> UltraStore: > Ja smatram da kupac ostavlja prvi utisak. Ako ja kupujem, ostavljam utisak odmah nakon prijema paketa. Ako sam prodavac, ne ostavljam utisak dok ne dobijem utisak od kupca :) Ovo i ja praktikujem inace nikad ne trazim utisak, mada u zadnje vreme saradjujem sa clanicama sa kojima sam vec vise puta saradjivala tako da ni ne mozemo vise ostaviti utiske xD
2023 09 19
Dosta njih ne ocene a sve bude uvek u redu, ne znam zasto ne daju utisak. Uglavnom kada stigne i kupac pise da je sve u redu , ja ocekujem i ocenu ali ista izostane, onda ne dam ni ja ocenu i to je to
2023 09 20
Ocekujem da se oceni saradnja kao sto i ja uvek ucinim, bilo da sam prodavac ili kupac. Ako ja ocenim, a ne dobijem ocenu, obrisem ocenu koju sam dala. Mene vise nervira sto kada pitam za neki artikal dok se raspitam u 2-3 poruke, koje idu u par minuta, stigne mi poruka Prodato je. Ne razumem.. Shvatila sam da izgleda treba da ostavis podatke, pa onda da se raspitujes. 🤷‍♀️
2023 09 20
> Di2017: > Mene vise nervira sto kada pitam za neki artikal dok se raspitam u 2-3 poruke, koje idu u par minuta, stigne mi poruka Prodato je. Ne razumem.. Shvatila sam da izgleda treba da ostavis podatke, pa onda da se raspitujes. 🤷‍♀️ Možda je rešenje da pitate sve odjednom, umesto da se razvuče na nekoliko poruka, na ovom sajtu je skoro pa pravilo da što se više neko raspituje oko predmeta, to su manje šanse da će ga zapravo kupiti pa možda se prodavci kojima ste pisali vode time. Desilo se i meni jednom (ne kažem da sam na to ponosna ali jeste) da mi neko pošalje par pitanja vezanih za predmet a druga osoba za isti taj predmet traži samo podatke za uplatu, bez ikakvih potpitanja, pa prednost dadoh drugoj, brže, lakše, jednostavnije, šta znam. Što se utisaka tiče, ostavim odmah po saradnji i ljubazno zamolim članicu da i ona uradi isto ukoliko joj nije teško, ako nekad ne dobijem povratni, svoj obrišem.
2023 09 20
Posaljem prvu poruku sa npr. 2 pitanja. Dobijem odgovor na jedno. Dakle, ja moram ponovo da postavim isto pitanje. I cekam odgovor i stize posle nekoliko minuta - Prodato je.
2023 09 20
> UltraStore: > Ja smatram da kupac ostavlja prvi utisak. Ako ja kupujem, ostavljam utisak odmah nakon prijema paketa. Ako sam prodavac, ne ostavljam utisak dok ne dobijem utisak od kupca :) Ovako i ja f-nišem. Ne pitam za utisak, a desilo mi više puta da mi nije uzvraćen, ili ga nije bilo uopšte (kada sam prodavac). Desilo mi se pre neki dan da mi se javila članica s kojom sam sarađivala pre oko mesec dana, i pitala me je da li bih mogla da joj ostavim utisak, na šta sam odgovorila kako nema problema, ali da smatram da bi ona kao kupac trebalo to prva da uradi. Long stori šort, nit odgovora, nit utiska. Pritom mi nije ni javila da je primila pošiljku, da li je zadovoljna, ništa.
2023 10 26