Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

Saveti o upotrebi sajta /

Jos jedno glupo pitanje....

Naime članica je spomenula da bi volela da isporuka bude na poštu, ali je ostavila izgleda svoje lične podatke (adresu). Kako nikada nisam imala iskustva sa slanjem paketa na poštu, da li bi neko mogao da mi pojasni proceduru. Mislim, oko dve godine nisam na krpicama, ali sam pre toga dosta dugo bila prisutna i moram da kažem da mi se ovakav slučaj jos nije desio. Da li ja u posti treba da pitam kojoj posti pripada ta adesa ili sta? Hvala na odgovorima. Puno nekih noviteta za mene :D Ispravicemo tu razliku u postarini, samo me zanima kako se to sprovodi u delo.
2024 01 17
Mislim da samo kažete u Pošti kad predate paket, da primalac želi da podigne paket u Pošti I oni stave neku napomenu ili slično. Nisam sigurna, ali svakako mislim da ćete dobiti najpouzdaniju informaciju od njih na šalteru.
2024 01 17
Kada se šalje za preuzimanje u pošti, ne treba vam njena adresa, već samo poštanski broj pošte u koju treba da isporuče, njeno ime, prezime i mobilni. Jako jednostavno, osim što mora znati poštanski broj te njene pošte, a to se na guglu vidi prema adresi pošte ili u porukama od pre kad su joj stizali paketi. Proverite tu adresu na guglu, možda je dala adresu pošte, pa će vam izaći poštanski broj.
2024 01 18
Ne, nažalost dala je svoju kućnu adresu😊 Ispeglale smo tako što sam ja platila razliku u ceni poštarine.
2024 01 18
Još jedno iskustvo više😊
2024 01 18
Ne znam što bi vi plaćali razliku u ceni kad nije dala dobre podatke, ali ok, lep gest. Nije strašna razlika. 😁
2024 01 18
Ako moze mala pomoc nova sam u ovome. Stigla mi je poruka da je moj predmet prodat i link ispod. Kada ga otvorim stoji da je kupac platio nalog i sa desne strane dobiti novac. Nakon otvaranja za dobijanje novca traze se od DHL podaci pri cemu i stanje racuna. Da li vi tako radite prilikom vase prodaje? Hvala unapred na pomoci i sorry na ovolikom pojasnjavanju ☺️
2024 02 06
> Lolica55: > Ako moze mala pomoc nova sam u ovome. Stigla mi je poruka da je moj predmet prodat i link ispod. Kada ga otvorim stoji da je kupac platio nalog i sa dessen strane dobiti novac. Nakon otvaranja za dobijanje novca traze se od DHL podaci pri cemu i stanje racuna. Da li vi tako radite prilikom vase prodaje? > Hvala unapred na pomoci i sorry na ovolikom pojasnjavanju ☺️ Prevara. Ne klikcite na te linkove, a pogotovo ne ostavljate podatke sa kartice. Ne postoji takav nacin primanja novca
2024 02 06
Hvala, cak su stajali i podaci kupca ima prezime adresa
2024 02 06
> Lolica55: > Hvala, cak su stajali i podaci kupca ima prezime adresa Lopovi su se modernizovali i sada imaju modernije mamce kojima zbunjuju korisnike i hvataju ih na naivnost i neobavestenost. Dosta ljudi ne zna da podaci sa kartice i podaci sa racuna nisu isto, i da se podaci sa kartice ne daju nikome. Upravo to ovi lopovi pokusavaju da uzmu od vas, da im ostavite broj kartice, datum isteka i kontrolni kod. Dosta njih je prevareno na taj nacin
2024 02 06
bar da sam digital neobrazovana pa i da razumem sebe ali opet nekad mi moj mamski mozak na rezervi radi. Hvala vam na pomoci
2024 02 06