Evo meni se desilo da mi je žena uplatila za majicu preko vikenda i u ponedeljak kad sam slala neke pakete pitala me je za mere još dve majice te joj nisam poslala paket pošto se još raspituje. Vratila se kući, beba (15mes) nervozan katastrofa, vreo, malaksao. Uzimam ga, tražim stvari da joj javim mere i javim joj samo za jednu. Nakon čega tek odlazim da mu merim temperaturu i shvatim da nešto nije ok. U tom haosu joj nisam javila mere za drugu.. Sutradan me pita jel poslato, ulazim u poruke i baš mi je bilo bez veze, izvinjavam se na čekanju i javljam da ću poslati odmah (nije mi ostavila podatke što uočavam već kasno..). EPILOG.. Ponudila sam povrat novca, samo je poslala podatke..
Paket joj je poslat sa dva dana zakašnjenja, platila sam ptt i poslala poklon.. Da je bezveze s moje strane jeste, ali da sam mogla bolje-nisam. Eto, možda bi bilo više fer da sam joj odmah javila za situaciju u kući i dobila razumevanje nego iz moje želje da učinim napravila sam sebi još gore (mogućnost za negativnu). I na sve to situacija sa suprugom jer sam "opterećena glupostima" jer smo bebu posle vodili po lekarima, ima virus. 😓
Moj savet.. Ako vas je poremetila nešto, imali ste dogovor da je hitno itd onda je to razlog za negativnu. Ali ako nije hitno, ne idemo goli i bosi, nije nam o glavu.. Ne pričam iz ugla prodavca samo, već i kupca. Kad kupujem očekujem slanje u 5 dana, 7 a ne dva. Kad šaljem-šaljem za dan, dva maks. Uvek javim ali eto.. Desi se život.. Možete je i pitati, podsetiti, desi se.. A za kuliranje onda ide negativna bez razmišljanja, ili ako nije ispoštovan rok.
Evo meni se desilo da mi je žena uplatila za majicu preko vikenda i u ponedeljak kad sam slala neke pakete pitala me je za mere još dve majice te joj nisam poslala paket pošto se još raspituje. Vratila se kući, beba (15mes) nervozan katastrofa, vreo, malaksao. Uzimam ga, tražim stvari da joj javim mere i javim joj samo za jednu. Nakon čega tek odlazim da mu merim temperaturu i shvatim da nešto nije ok. U tom haosu joj nisam javila mere za drugu.. Sutradan me pita jel poslato, ulazim u poruke i baš mi je bilo bez veze, izvinjavam se na čekanju i javljam da ću poslati odmah (nije mi ostavila podatke što uočavam već kasno..). EPILOG.. Ponudila sam povrat novca, samo je poslala podatke..
Paket joj je poslat sa dva dana zakašnjenja, platila sam ptt i poslala poklon.. Da je bezveze s moje strane jeste, ali da sam mogla bolje-nisam. Eto, možda bi bilo više fer da sam joj odmah javila za situaciju u kući i dobila razumevanje nego iz moje želje da učinim napravila sam sebi još gore (mogućnost za negativnu). I na sve to situacija sa suprugom jer sam "opterećena glupostima" jer smo bebu posle vodili po lekarima, ima virus. 😓
Moj savet.. Ako vas je poremetila nešto, imali ste dogovor da je hitno itd onda je to razlog za negativnu. Ali ako nije hitno, ne idemo goli i bosi, nije nam o glavu.. Ne pričam iz ugla prodavca samo, već i kupca. Kad kupujem očekujem slanje u 5 dana, 7 a ne dva. Kad šaljem-šaljem za dan, dva maks. Uvek javim ali eto.. Desi se život.. Možete je i pitati, podsetiti, desi se.. A za kuliranje onda ide negativna bez razmišljanja, ili ako nije ispoštovan rok.