> EsBeBe:
> ljudi, hajmo, realno.
> na koliko foruma/sajtova ste aktivni članovi?
> od tog broja, na koliko foruma/sajtova imate dobar i neposredni kontakt sa adminima?
> koliko, procentualno, foruma/sajtova će se voditi mišljenjem aktivnih članova u vezi sa namenom/uređenjem/ funkcionisanjem istih?
> iz ličnog iskustva, jako malo. u 99 posto slučajeva, ako i postoji komunikacija, svede se na - ako ti se ne dopada, ne moraš da budeš ovde. plus, velika većina članova je pasivna i nezainteresovana, rade kako im se kaže, ne postavljaju pitanja i nemaju kritičko mišljenje. kao i u životu, uostalom.
Zapravo grešite, obaveza je foruma i generalno sajtova da sarađuju po svim pitanjima sa korisnicima. Uvek ćete dobiti obaveštenje o nečemu. Ukoliko postoji neka novost, biće uvek istaknuto na vrhu sajta a dobićete poruku u inbox i na email ako ste prijavljeni na poštu.
Samim tim što ste korisnik nekog online prostora, ne bi smeli ni na koji način - ukoliko nude neke usluge, u ovom slučaju su posrednici u prodaju polovnih stvari, da vam onemogućuju te usluge. Pogotovo ako preko tih usluga naplaćuju reklamni prostor i predstavljaju se kao posrednici u prodaji. To bi bila obmana...
Dakle mora da Vam se omogući nesmetana prodaja. Da budem iskrena, brisanje bez najave, brisanje po ne istaknutim pravilima - ne spada u sve to.
Meni je obrisan oglas u toku trajanja reklame koju sam platila. Razlog brisanja je fotografija, iako je moja i apsolutno imam pravo da na profilu objavljujem ono što je moj rad.
Na forumu je konstantno zastupljen bulling. Nikome se ne upućuje opomena zbog toga. To je takođe njihova obaveza.
Na drugim sajtovima nemate preteranu potrebu da razmišljate o pravilima jer su vrlo detaljno napisana, ukoliko bilo ko krši pravilo taj predmet se odmah briše (ne stoji godinama na sajtu) i nema izuzetaka. Uz to i itekako ste obavešteni o svemu.
> EsBeBe:
> ljudi, hajmo, realno.
> na koliko foruma/sajtova ste aktivni članovi?
> od tog broja, na koliko foruma/sajtova imate dobar i neposredni kontakt sa adminima?
> koliko, procentualno, foruma/sajtova će se voditi mišljenjem aktivnih članova u vezi sa namenom/uređenjem/ funkcionisanjem istih?
> iz ličnog iskustva, jako malo. u 99 posto slučajeva, ako i postoji komunikacija, svede se na - ako ti se ne dopada, ne moraš da budeš ovde. plus, velika većina članova je pasivna i nezainteresovana, rade kako im se kaže, ne postavljaju pitanja i nemaju kritičko mišljenje. kao i u životu, uostalom.
Zapravo grešite, obaveza je foruma i generalno sajtova da sarađuju po svim pitanjima sa korisnicima. Uvek ćete dobiti obaveštenje o nečemu. Ukoliko postoji neka novost, biće uvek istaknuto na vrhu sajta a dobićete poruku u inbox i na email ako ste prijavljeni na poštu.
Samim tim što ste korisnik nekog online prostora, ne bi smeli ni na koji način - ukoliko nude neke usluge, u ovom slučaju su posrednici u prodaju polovnih stvari, da vam onemogućuju te usluge. Pogotovo ako preko tih usluga naplaćuju reklamni prostor i predstavljaju se kao posrednici u prodaji. To bi bila obmana...
Dakle mora da Vam se omogući nesmetana prodaja. Da budem iskrena, brisanje bez najave, brisanje po ne istaknutim pravilima - ne spada u sve to.
Meni je obrisan oglas u toku trajanja reklame koju sam platila. Razlog brisanja je fotografija, iako je moja i apsolutno imam pravo da na profilu objavljujem ono što je moj rad.
Na forumu je konstantno zastupljen bulling. Nikome se ne upućuje opomena zbog toga. To je takođe njihova obaveza.
Na drugim sajtovima nemate preteranu potrebu da razmišljate o pravilima jer su vrlo detaljno napisana, ukoliko bilo ko krši pravilo taj predmet se odmah briše (ne stoji godinama na sajtu) i nema izuzetaka. Uz to i itekako ste obavešteni o svemu.