Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Adminiiiii,poslušajte vox populi!!!

Nemam više ideju kako,kome i gde da se obratim...Možda je ovo samo lajanje na zvezde,ali moram da se obratim... nekome. Pitanje i sugestije su upućeni svima koji imaju pravu informaciju. Zna li se kad će uslediti formiranje kategorije DOM ? Problem:Apsolutno se ne slažem sa sadržinom dela "stanje predmeta",jer su ponuđeni opisi vrlo uopšteni i neodgovarajući.Da ne detaljišem,svima je vidljivo koliko je to sve veoma neprecizno.Kako,npr.da kategorišem parfem? Malo korišćen,sa mogućim tragovima korišćenja i tome slično???Ili često korišćen sa vidljivim tragovima i oštećenjima???I tako to... Bilo bi zaista lepo da se malo konsolidujemo,sredimo,zategnemo i krenemo u kvalitetniji rad na Krpicama.
2021 04 12
Dosadilo mi je da pitanja postavljam adminima u privatnoj prepisci. A na to sam prinudjena iz vise razloga: 1. imam utisak da Admini ne vide sa kakvim problemima se susrecu clanovi sajta, iako ovi drugi iznose to na forumu; 2. do nekih od pravila nisam mogla da dodjem citajuci forum ili stranicu Admin.rs, pa sam morala da im se obratim priv. porukom, a ne zudim za takvim prepiskama, a, pretpostavljam, ni admini; 3. u privatnoj prepisci sa adminom saznajem za neka pravila, kojih i dalje nema na vidljivom mestu na sajtu; 4. ta pravila ne mogu smatrati pravilima, jer vidim da se primenjuju selektivno; 5. i dalje ne razumem na osnovu cega se vrsi selekcija u primeni tih nazovi pravila. Uz sve to pojavljuje se teme admina "Koju kurirsku sluzbu koristite?" i "Obrisani su svi predmeti stariji od godinu i po"- znaci, ipak zalaze na forum i znaju o postojanju tog dela sajta, sto je pohvalno. Kada bi uprava ovog sajta postavila jasna, nedvosmislena pravila o funkcionisanju sajta na uocljivom mestu i SAMA SE DRZALA TIH PRAVILA, bilo bi nemerljivo bolje. Brisanje oglasa ljudima po principu "eci peci pec", odgovaranje na postavljena pitanja po istom principu, nereagovanje na pisanje clanova na forumu ne vodi u dobrom smeru i lose se odrazava i na clanove i na sajt (jer sajt cine clanovi). Ja moram i ovde da postavim pitanja: - da li su dekanti parfema nedozvoljeni predmeti na ovom sajtu? - ako su nedozvoljeni, zasto takvi oglasi nisu obrisani svima? - ako su dozvoljeni, zasto su takvi oglasi obrisani nekim clanovima? kojim principom se rukovode admini kada nekima brisu oglase, nekima ne? treba li da gledam u pasulj ili ovciju plecku da bih dobila odgovor? - STA JE ZA OVAJ SAJT KOMERCIJALNA PRODAJA? ovo me posebno interesuje. - da li je ovaj sajt namenjen svakoj vrsti prodaje, i komercijalnoj i nekomercijalnoj? - po cemu je otvorena i koriscena krema za lice (mleko za telo, lak za nokte, losion...) ok da se ovde prodaje, a dekant nije ok?
2021 04 12
Licno mislim da je sekcija "Dom" potpuna glupost na sajtu koji se zove moje KRPICE. Ima da bude jos natrpaniji i ljudi ce svasta da pisu u tim oglasima... ko zna sta ce izlaziti u pretrazi
2021 04 12
ljudi, hajmo, realno. na koliko foruma/sajtova ste aktivni članovi? od tog broja, na koliko foruma/sajtova imate dobar i neposredni kontakt sa adminima? koliko, procentualno, foruma/sajtova će se voditi mišljenjem aktivnih članova u vezi sa namenom/uređenjem/ funkcionisanjem istih? iz ličnog iskustva, jako malo. u 99 posto slučajeva, ako i postoji komunikacija, svede se na - ako ti se ne dopada, ne moraš da budeš ovde. plus, velika većina članova je pasivna i nezainteresovana, rade kako im se kaže, ne postavljaju pitanja i nemaju kritičko mišljenje. kao i u životu, uostalom.
2021 04 12
> EsBeBe: > ljudi, hajmo, realno. > na koliko foruma/sajtova ste aktivni članovi? > od tog broja, na koliko foruma/sajtova imate dobar i neposredni kontakt sa adminima? > koliko, procentualno, foruma/sajtova će se voditi mišljenjem aktivnih članova u vezi sa namenom/uređenjem/ funkcionisanjem istih? > iz ličnog iskustva, jako malo. u 99 posto slučajeva, ako i postoji komunikacija, svede se na - ako ti se ne dopada, ne moraš da budeš ovde. plus, velika većina članova je pasivna i nezainteresovana, rade kako im se kaže, ne postavljaju pitanja i nemaju kritičko mišljenje. kao i u životu, uostalom. Zapravo grešite, obaveza je foruma i generalno sajtova da sarađuju po svim pitanjima sa korisnicima. Uvek ćete dobiti obaveštenje o nečemu. Ukoliko postoji neka novost, biće uvek istaknuto na vrhu sajta a dobićete poruku u inbox i na email ako ste prijavljeni na poštu. Samim tim što ste korisnik nekog online prostora, ne bi smeli ni na koji način - ukoliko nude neke usluge, u ovom slučaju su posrednici u prodaju polovnih stvari, da vam onemogućuju te usluge. Pogotovo ako preko tih usluga naplaćuju reklamni prostor i predstavljaju se kao posrednici u prodaji. To bi bila obmana... Dakle mora da Vam se omogući nesmetana prodaja. Da budem iskrena, brisanje bez najave, brisanje po ne istaknutim pravilima - ne spada u sve to. Meni je obrisan oglas u toku trajanja reklame koju sam platila. Razlog brisanja je fotografija, iako je moja i apsolutno imam pravo da na profilu objavljujem ono što je moj rad. Na forumu je konstantno zastupljen bulling. Nikome se ne upućuje opomena zbog toga. To je takođe njihova obaveza. Na drugim sajtovima nemate preteranu potrebu da razmišljate o pravilima jer su vrlo detaljno napisana, ukoliko bilo ko krši pravilo taj predmet se odmah briše (ne stoji godinama na sajtu) i nema izuzetaka. Uz to i itekako ste obavešteni o svemu.
2021 04 12
@missdiva, ne znam zašto se nismo razumele, pa, ja sam upravo ukazala na nesklad između onoga kako bi trebalo da bude na papiru i kako je u realnosti. rekla sam isto što i vi, da je obaveza i primer dobre praksa saradnja sa korisnicima, blagovremeno rešavanje problema i konsultovanje oko unapređenja funkcionisanja sajta, a da to nemamo u praksi, gde grešim, onda? > MissDiva: > Na drugim sajtovima nemate preteranu potrebu da razmišljate o pravilima jer su vrlo detaljno napisana, ukoliko bilo ko krši pravilo taj predmet se odmah briše (ne stoji godinama na sajtu) i nema izuzetaka. Uz to i itekako ste obavešteni o svemu. ako mislite na limundo/kupindo, koliko znam, imate cenovnik, za, recimo, svaki ponovljeni oglas kad aukcija istekne i plaćate proviziju nakon svake prodaje, da ne govorim o ličnim podacima koje ste dužni da ostavite pri registraciji. dakle, oni obavezuju vas, vi obavezujete njih. ovde toga nema, pa ne možete očekivati isti tretman. samo sam realna.
2021 04 12
Eh kad bi to bilo tako da su ovi što uzimaju podatke u manjoj obavezi od ovih što ne uzimaju. ☺️ Kada se registrujete kao neka firma, za Vas postoje neki zakoni kojih ste se dužni pridržavati, u vidu pružanja usluga i sličnog. To važi za sve koji spadaju u tu kategoriju. Nemam iskustva sa Limundom, pa bolje da ne mlatim mnogo ali ako uzimate procenat od prodaje morate imati registrovane članove i imati njihove podatke. Koliko znam i na MK u HR je ista priča, samo što se koristi OIB. Da je ovo neki sajt za druženje i tako malo neobaveznu razmenu recepata za kolače, možda bi i moglo da bude "udri brigu na veselje". Oni su posrednici u trgovini i jednako imaju zakonske obaveze koliko i web shopovi - koji se opet računaju kao posrednici u trgovini neke kompanije. Elektronska trgovina nije tako jednostavna, posebno sa zakonske strane jer ste odgovorni za sve potencijalne prevare kao posrednik. Pri tome ne govorim samo o prevarantima već i o tome da li je predmet dobro opisan, kategorije, fotografije - funkcije na sajtu. Ako neko ima problem jer je kupio uslugu od nih koja nije radila ili je prilikom kupovine došlo do nesporazuma zbog nefunkcionalnosti sajta, to ne bi smelo da se desi. Nema nikakve veze sa tim da li Vi nešto plaćate, da li ste registrovani putem lične karte ili ne, Vi ste korisnik njihovih usluga. Brisanje predmeta van pravila je sprečavanje korištenja usluga. Eto nadam se da sam ukratko objasnila, ne bih da preterano davim. Zna sigurno da su zakoni u toj oblasti još detaljniji od vremena kad sam ja radila u Srbiji.
2021 04 12
ma, ja se slažem sa vama i razumem šta želite da kažete, ali sam svesna da to ovde ne funkcioniše, bez obzira na zakon. evo, recimo, oni nisu ispunili svoju stranu dogovora, obrisali su vam, kao korisniku svojih usluga, oglas na plaćenoj promociji. šta sad, kome to prijavljujete i kakvu posledicu mogu da snose? pitanje nije retoričko, zaista me zanima kako ćete dokazati da ste sklopili ugovor i da druga strana nije ispoštovala svoj deo istog, na ovakvom jednom sajtu.
2021 04 12
> EsBeBe: > ma, ja se slažem sa vama i razumem šta želite da kažete, ali sam svesna da to ovde ne funkcioniše, bez obzira na zakon. evo, recimo, oni nisu ispunili svoju stranu dogovora, obrisali su vam, kao korisniku svojih usluga, oglas na plaćenoj promociji. > šta sad, kome to prijavljujete i kakvu posledicu mogu da snose? pitanje nije retoričko, zaista me zanima kako ćete dokazati da ste sklopili ugovor i da druga strana nije ispoštovala svoj deo istog, na ovakvom jednom sajtu. Time se bave inspekcije. Možete priložiti dokaz - neki screenshot, email da ste kontaktirali sajt i izvestili o nekom problemu koji potencijalno može dovesti do neke prevare, da li se radi o novčanoj prevari putem nekog sajta ili prevari u vidu da prilikom kupovine informacije nisu bile jasne iz tehničkih razloga. Mislim da je sada čak mnogo rigoroznije nego ranije.
2021 04 12
kapiram, pa, onda, kollektivnoye deystviye! 8-)
2021 04 12