Takođe, smislenije mi je da pri postavljanju oglasa odmah napišem mere. Manje je upita i lajkova, jer članice odmah mogu da procene da li im predmet odgovara ili ne.
Kod kupovine pitam za mere (po novijem, čak i ako sam isti model u naznačenoj veličini isprobala u radnji).
Redovno dobijam odgovore od članica, koje su aktivne na sajtu, ali i pitanja su mi konkretna (navedem tačno šta me zanima od mera i dodatna pitanja, ako ih, eventualno, imam) i sva su postavljena u prvoj poruci.
Problem je sa članicama, koje se retko loguju, a kad se konačno uloguju, ni tada ne odgovore, možda čak ni ne provere razgovore itd. (Pošto pogledam ceo profil i to kada je bila poslednja saradnja, poslednji log in..., učestalost saradnji, pre slanja upita, unapred znam šta mogu da očekujem, a šta, najverovatnije, da ne očekujem.)
Takođe, smislenije mi je da pri postavljanju oglasa odmah napišem mere. Manje je upita i lajkova, jer članice odmah mogu da procene da li im predmet odgovara ili ne.
Kod kupovine pitam za mere (po novijem, čak i ako sam isti model u naznačenoj veličini isprobala u radnji).
Redovno dobijam odgovore od članica, koje su aktivne na sajtu, ali i pitanja su mi konkretna (navedem tačno šta me zanima od mera i dodatna pitanja, ako ih, eventualno, imam) i sva su postavljena u prvoj poruci.
Problem je sa članicama, koje se retko loguju, a kad se konačno uloguju, ni tada ne odgovore, možda čak ni ne provere razgovore itd. (Pošto pogledam ceo profil i to kada je bila poslednja saradnja, poslednji log in..., učestalost saradnji, pre slanja upita, unapred znam šta mogu da očekujem, a šta, najverovatnije, da ne očekujem.)