Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Ponovo oštećen predmet, ovo postaje sve gore i gore

Meni je sad zaista jasno zašto je ovde tako slaba prodaja. Prodavci šalju oštećene predmete, ne primaju nikakve reklamacije i samo otkače kupca sa kliše pričom "Ja to nisam videla, svi su do sad bili zadovoljni" i slično. Devojka mi pošalje haljinu koja svuda po sebi ima izvučene konce tj. tkaninu, kao da je izgrebana, i kad joj se javim sa reklamacijom kreće 101 već vidjen izgovor. Čudilo bi me da neko kaže "Izvini, pogrešila sam". Haljina je navodno jednom nošena, pitala sam je pre kupovine za oštećenja i rekla je da ih nema. Stiže mi ovo: ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/769daff9b1aa4dbbe4f4627bd2345f95.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/53cc61d857a92f0188faa649262d863e.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/afa226f29fbcb33a5954d3562b73ddeb.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/53cb2778884566fe7f98c18a94fbcb41.jpg)
2024 03 27
Ja zaista često kupujem ovde, i do sad sam imala samo 2 negativna iskustva sa kupovinom, ali ovo 3. je prevršilo svaku meru. Nije mi ni do tih 2700 dinara, ali kupila sam haljinu da bih je nosila. Najviše mi smeta ovakvo ponašanje i izgovori, bukvalno 0 korektnosti. ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/1f073571e084cf53f2cbc0b5ecc9bf59.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/0bd68cbc35d75ee62d222328c03950d3.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/fa716f64db5345b325f89fb6c644fa91.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/bb8c79b71145335b1a0b67961756a3e0.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/6b4af6263e1d52457b35d8761e26ba38.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/049680a8673773c7db66bc948fd676ba.jpg)
2024 03 27
Sve vise je bahatih i bezobraznih prodavaca.Sto ovde sto po prodavnicama.Mene su recimo 4 dana zavlacili za povrat novca od reklamiranih patika.Na kraju sam dobila svoj novac ma koliki god da je.Za svoj novac naravno da treba da se bunite i trazite ako je osteceno.Ova haljina ne moze ovako da se osteti u transportu.Na fin nacin uvek treba resiti problem ako druga strana zeli da saradjuje.Smatram da je itekako stvar u 2700 jer ih niste nasli na putu.Mogli ste mozda i novu haljinu da kupite u nekom povoljnom butiku a da bude super.Zelim vam da resite ovaj problem u sto kracem roku.Na obostrano zadovoljstvo.
2024 03 27
Ja bih dodala da ovakva ostecenja na ovakvom materijalu nastaju prilikom nosenja i to zbog kacenja sa torbicom, nakitom, kaisem i sl. Haljina je ostecena poslata to je cinjenica i clanica je verovatno mislila da ce da prodje takva zbog modela i verovatno bi prosla kod nekoga kome to nije bitno. Imate pravo na reklamaciju i treba da Vam vrati novac. Ali isto smatram da ako se zalite i iznosite prepisku sa clanicom treba da iznesete celu. Po meni ovde nedostaju delovi razgovora, a clanica navodi da ste je uvredili.
2024 03 27
Ne nedostaju delovi razgovora, evo screenshot u celosti, samo sam isekla deo sa mojim podacima. ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/50ae80dc297673d1d684594c7ca32c87.jpg) ![](http://upload.mojekrpice.rs/rs/images/message/01708d8535fc9c85630ed6bbe2eb78e3.jpg) Dodala sam i ovaj sveobuhvatni SS, ali ne znam da li će se videti nešto.
2024 03 27
Uvredila sam je time sto sam joj rekla da razmisli pre nego sto nekome uvali ostecenu haljinu :')
2024 03 27
Uglavnom, ne verujem da ce mi vratiti novac, jer je svesno poslala takvu haljinu, a i vidi se kroz konverzaciju o kakvom "Prodavcu" se radi, ali ovakvi slucajevi skode ne samo meni kao kupcu, vec apsolutno celom sajtu. Zbog ovakve bahatosti, svi ovde kupujemo manje, a samim tim se i manje prodaje.
2024 03 27
Jeste osteceni sve to stoji i verujem da ste isp**** zbog glupog uvaljivanja, ali mogli ste po meni da napisete jednu poruku pa da sacekate da odgovori. Poslali ste tri za redom, malo i pretece pa je verovatno ona to nasla kao dodatno opravdanje da Vam ne vrati novac. Saradnja je definitivno za negativnu kao vrata, ako Vam ne uplati nazad novac.
2024 03 27
Znam sta mislite, ali jedna poruka je odgovor na njeno "ne primam reklamacije", druga je na sledecu poruku koju mi je poslala dok sam pisla prvu "svi su zadovoljni do sad" a treca je na to da je iskulirala prve dve iako je bila online. Jesam se iznervirala i zato napisla tu 3. poruku sa mojim podacima, jer 2 sata pregovaram sa njom, i vidim da mi nece vratiti novac, vise mi se i smucilo da se dopisujem.
2024 03 27
> Jovana1014: > Jeste osteceni sve to stoji i verujem da ste isp**** zbog glupog uvaljivanja, ali mogli ste po meni da napisete jednu poruku pa da sacekate da odgovori. Poslali ste tri za redom, malo i pretece pa je verovatno ona to nasla kao dodatno opravdanje da Vam ne vrati novac. > Saradnja je definitivno za negativnu kao vrata, ako Vam ne uplati nazad novac. I da je bilo 5 poruka, to nikako ne moze biti izgovor. Vidi se da je odmah rekla da nece da vrati i da su svi zadovoljni, a posle i ono cuveno sto mnogi koriste "inace bih vratila novac" a svi znamo da onaj ko salje osteceno nema nameru da vrati, osim onih APP (ako im prodje super, ako ne, vracaju pa uvaljuju dalje)
2024 03 27
> Esprit21: > > Jovana1014: > > Jeste osteceni sve to stoji i verujem da ste isp**** zbog glupog uvaljivanja, ali mogli ste po meni da napisete jednu poruku pa da sacekate da odgovori. Poslali ste tri za redom, malo i pretece pa je verovatno ona to nasla kao dodatno opravdanje da Vam ne vrati novac. > > Saradnja je definitivno za negativnu kao vrata, ako Vam ne uplati nazad novac. > I da je bilo 5 poruka, to nikako ne moze biti izgovor. Vidi se da je odmah rekla da nece da vrati i da su svi zadovoljni, a posle i ono cuveno sto mnogi koriste "inace bih vratila novac" a svi znamo da onaj ko salje osteceno nema nameru da vrati, osim onih APP (ako im prodje super, ako ne, vracaju pa uvaljuju dalje) Niste razumeli sta sam htela da kazem. Mislim da @her_fashion jeste. Moje misljenje je da u slucaju bilo kakve prepirke i nezadovoljstva sta god "napadnije" ili vise napisete ispada da nekoga napadate, pretite, vredjate itd. A ljudi koji svesno varaju ipak imaju malo u svesti sta su uradili i onda odmah dizu jos veci gard i lako se "uvrede" i tek onda nema dogovora. Da upravo ne bi doslo do toga "inace bih vratila novac" mislim da treba vise strpljenja. Razumem i ishitrenost i razocarenje i iznerviranost zbog gubitka novca, ali bolje odgovoriti za sat vremena polako i smireno, nego reci u naletu besa i prekuniti komunikaciju. Na srecu stvarno nisam imala problema sa saradnjama, samo jednom pre 4-5 godina na razmeni, dobila sam haljinu i bluzu sa slicnim ostecenjima kao sto je ova i jos u vecoj velicini, a mene je napala clanica da stvari koje sam ja poslala su samo za smece. Trebalo mi je dosta da smirim situaciju i uspela sam da se dogovorim sa clanicom na kraju. Btw te stvari koje su joj bile za smece sam posle prodala jer nisu imale ostecenja niti fleka, samo su bile polovne i ta clanica koja je kupila je bila prezadovoljna.
2024 03 27
Razumela sam sve. Kazem da ovakve osobe svesno idu na uvaljivanje i tu su sanse da vrate novac mozda 5-10%. Vi ste imali srece. Samo pogledajte stanje uma kod vecine ljudi, recimo na drustvenim mrezama. Ja to uzimam kao primer kakvo je stanje uma i sklop vecine. Na taj lep i kulturan nacin mozda cete kod 5% uspeti nesto da resite, ali kod ostalih prolazi samo kada vide da ste ludji i bezobrazniji od njih i da ste spremni na sve.
2024 03 27
^ Bila sam vrlo fina u prvoj poruci, pa je rekla da ne vraća novac, a i u toj poslednjoj sam isto bila apsolutno kulturna. Ako je uvreda "razmislite pre nego što uvalite oštećen predmet", onda sam kriva. Ali da joj je to ispod časti, ne bi je takvu ni poslala. Možda sam mogla da imam više strpljenja, ali verujem da bi ishod bio apsolutno isti, samo bih provela više vremena uzaludno kucajući poruke. Evo ja uporedo imam situaciju gde sam poslala članici vintage crnu teksas jaknu, nakom slikanja sam je oprala I odložila, nisam ni gledala više, i kad sam joj pakovala predmet videla sam neke bele linije po njoj, tzv. "Fleke" od deterdženta. Nisam im pridavala značaja i poslala sam predmet, ali sam je svakako pitala da li je zadovoljna kad je stigao (ona se meni nije prva javila) i rekla mi je da nije baš. Objasnila sam situaciju i rekla sam da može da je vrati i da ću joj vratiti novac, realno je moja greška što je nisam odmah obavestila pre slanja. Poenta priče, ako neko želi da "posluje" korektno, ne mora niko da ga moli, preti i slično.
2024 03 27
Taj materijal je jako nezahvalan, ostaju i fleke lako na njemu i začas se ošteti, zakači li se noktom, torbom, kaisem ili čime god. Bukvalno od jednog nošenja moze da izgleda kao da je nošeno ko zna koliko. U radnji se ošteti samo od probe
2024 03 28
> jacaikaja: > Taj materijal je jako nezahvalan, ostaju i fleke lako na njemu i začas se ošteti, zakači li se noktom, torbom, kaisem ili čime god. Bukvalno od jednog nošenja moze da izgleda kao da je nošeno ko zna koliko. U radnji se ošteti samo od probe Sve je to jasno, ali sam ja svakako pitala da li ima oštećenja, rekla je "naravno da nema". I uopšte nije da mora da se zagleda, čim sam otvorila paket i izvadila haljinu sam videla te ogrebotine, nema šanse da nije primetila.
2024 03 28
1 2 3 4 5 ... 8