> Milica9933:
> Ne treba cepidlaciti, svesni smo da prodje stotinu ljudi i da nismo svi isti. Takodje, dodatno dezinfikujem kupatilo i povrsine koje cemo koristiti.
> Konkretan problem evo npr. apartmana u SU, ulazim - sve je kao sa slika. Medjutim, intenzivno neprijatan miris. Domacin na to odgovara da je sve bilo zatvoreno dva dana, jer nije imao goste i da ce se provetriti cim se pootvaraju prozori. (Pritom nas je slagao dan ranije da ima goste pre nas i da ne mozemo da udjemo u apartman u 14h, nego u 14.30.. Ok, treba postovati naznaceno vreme, ali prezirem laganje).
> Uneli smo stvari, pootvarali sve, otisli na rucak, vratili se, isti smrad.
> Da skratim, ostali su prljavi sudovi u zatvorenoj masini. Ljudi taj smrad u zivotu necu zaboraviti.
> Dalje, u spavacoj sobi se isto osecao neprijatan miris. Poticao je od duseka koji nema nepropusnu zastitu. Zasto to naglasavam - dusek je toliko prljav i flekav od urina (verovatno zbog dece).
> Nemoguce je da neko ko je postavljao taj isti carsaf nije to video i skrenuo paznju domacinu da je ipak potrebno dubinsko pranje.
> Imam i fotografije, napravljene iz besa, pribojavajuci se da mi neko nece verovati.
> Pri odlasku, domacin je bio u fazonu "niko se do sad nije zalio" - sto je, po meni, najjadniji moguci komentar.
> Poenta, kad vam se gadi i da sednete i da legnete, onda ni porodica ni drustvo ne mogu da ucine boravak boljim i lepsim.
> Za drugi apartman nisam odmah ostavila recenziju. Cekala sam da prodju gosti posle mene, da vidim sta ce napisati. I isto šok: "perfektno, prečisto, savršeno, 10". I onda sam zapitam: "Ko je ovde lud?"
Stvarno odvratno. Ja bih odatle otišla u roku od odmah. Dobro je da ste se žalili, jer nekima bude neprijatno da kažu, mada su verovatno domaćini beskrupulozni kad tako ne održavaju i još takav komentar... Užas... Mada to što kaže AppleRed, slažem se, nije do bookinga... Žao mi je što ste tako prošli...
> Milica9933:
> Ne treba cepidlaciti, svesni smo da prodje stotinu ljudi i da nismo svi isti. Takodje, dodatno dezinfikujem kupatilo i povrsine koje cemo koristiti.
> Konkretan problem evo npr. apartmana u SU, ulazim - sve je kao sa slika. Medjutim, intenzivno neprijatan miris. Domacin na to odgovara da je sve bilo zatvoreno dva dana, jer nije imao goste i da ce se provetriti cim se pootvaraju prozori. (Pritom nas je slagao dan ranije da ima goste pre nas i da ne mozemo da udjemo u apartman u 14h, nego u 14.30.. Ok, treba postovati naznaceno vreme, ali prezirem laganje).
> Uneli smo stvari, pootvarali sve, otisli na rucak, vratili se, isti smrad.
> Da skratim, ostali su prljavi sudovi u zatvorenoj masini. Ljudi taj smrad u zivotu necu zaboraviti.
> Dalje, u spavacoj sobi se isto osecao neprijatan miris. Poticao je od duseka koji nema nepropusnu zastitu. Zasto to naglasavam - dusek je toliko prljav i flekav od urina (verovatno zbog dece).
> Nemoguce je da neko ko je postavljao taj isti carsaf nije to video i skrenuo paznju domacinu da je ipak potrebno dubinsko pranje.
> Imam i fotografije, napravljene iz besa, pribojavajuci se da mi neko nece verovati.
> Pri odlasku, domacin je bio u fazonu "niko se do sad nije zalio" - sto je, po meni, najjadniji moguci komentar.
> Poenta, kad vam se gadi i da sednete i da legnete, onda ni porodica ni drustvo ne mogu da ucine boravak boljim i lepsim.
> Za drugi apartman nisam odmah ostavila recenziju. Cekala sam da prodju gosti posle mene, da vidim sta ce napisati. I isto šok: "perfektno, prečisto, savršeno, 10". I onda sam zapitam: "Ko je ovde lud?"
Stvarno odvratno. Ja bih odatle otišla u roku od odmah. Dobro je da ste se žalili, jer nekima bude neprijatno da kažu, mada su verovatno domaćini beskrupulozni kad tako ne održavaju i još takav komentar... Užas... Mada to što kaže AppleRed, slažem se, nije do bookinga... Žao mi je što ste tako prošli...