Moj profil Postavke Utisci Razgovori Omiljeno Odjavi se

Kategorije

Forumi /

Informacije koje se tiču korisnika /

O korisnicima sajta mojekrpice.rs /

Da li je u redu?

Ovako, dogovorim se sa članicom da posle 28. ona preuzme neke stvari. Pošto te stvari nisu kod mene, jer trenutno studiram u Beogradu, predložila sam da joj pošaljem odmah i ako baš insistira na ličnom preuzimanju da mora sačekati neki datum nakon 28. kada ću ja otići kući po stvari. Osim toga, stvari su već snižene i ona je na te dve stvari tražila dodatan popust, koji sam joj odredila, ali izgleda da joj je bilo malo, ali pristala je. Slala sam i dodatne slike. Adreesa ličnog preuzimanja je ona koja njoj odgovara, što znači da bih ja trebala ići sa jednog kraja grada na drugi, ali sam i na to pristala pod uslovom da želi da kupi. Za vikend se vratim kući i pitam je da li zaista želi da uzme stvari, jer ja sam student, teglim kofere po Beogradu i ne mogu da joj donosim stvari na njenu adresu da ona opipa, pa ako joj se ne svidi, da mi kaže da neće, pa da ja to vratim, jer je rekla da nije 100% sigurna da uzima, mora da proveri stanje.. Uostalom nemam vremena za to i da hoću. Opisala sam predmete, rekla da su novi i slala slike. I sad, jesam li ja neuslužna ili se ona igra ?
2016 11 28
nije duzna da kupi ja posaljem stvari pa mi se par puta desilo da se kupac javi da mu je nesto malo veliko i ja pristanem da mi vrati stvari a ja da vratim novac to sto je rekla da nije sigurna dok ne vidi stvari je sasvim opravdano ako je vec licno sto da ne isproba da li joj lepo stoji ili kako ti to vec napisa da opipa nista cudno ni nenormalno bar po meni ovo je moje misljenje mozda ja gresim
2016 11 28